چرا باید یک نماینده مطمئن در چین داشته باشیم؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

هفت دلیل اصلی برای اینکه شما باید یک نماینده حمل و نقل و بازرگانی  در چین داشته باشید

 

بسیار سودمند است، هنگام تجارت و حمل و نقل مرسولاتتان از چین نماینده شما برای امور حمل و نقل و سایر امور در چین که میتواند ققنوس باشد در چین برای شما کار کند و از بستر امن یک شرکت برای خدمات این چنینی استفاده نمایید. نیازی به گفتن نیست که واردات از چین یک جاده دو طرفه است، کالاها از چین صادر می شوند و مثلا به استرالیا و ایالات متحده امریکا و یا ایران وارد می شوند. پس مطمئنا داشتن یک عامل حمل و نقلی در چین منطقی است، میدانم که این جزو خواسته های شماست، درست است؟ بله، مطلقا و مطمئنا جستجو برای یک همکار حمل و نقل و امور بازرگانی در چین، باید از ایران شروع شود.

 

آنچه نیاز دارید، یک عامل حمل و نقل و امور بازرگانی  (معمولا بعنوان یک واسطه حمل ونقل کالا و خرید نیز شناخته می شود) مسقر در کشور مبدااست که شما اغلب، واردات خود از چین را از طریق آن انجام می دهید.

 

در این جا چند سوال و ایده اساسی مطرح میشود که به شما کمک می کند تا درباره این ایده ها از گزینه های حمل و نقل و امور بازرگانی  آینده خود سوال بپرسید :

  • در چین دفاتر نمایندگی ان شرکت در کدام شهر قرار دارد؟
  • شما چه مدت زمانی را با یک رویه یکسان کار کرده اید؟
  • مصرانه مواردی را برای برخی از مشتریان مرجع خود بخواهید .
  • آیا عامل مورد نظر با حمل و نقل هوایی، دریایی و حمل و نقل از طریق جاده آشنایی دارد؟
  • آیا عامل مورد نظر، خدمات بارگیری کانتینر حمل ونقلی از بنادر اصلی را در در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد ؟
  • آیا عامل مورد نظر قادر به ارائه سرویس خوب برای نزدیک ترین بنادر به تامین کنندگان شما در چین می باشد؟

شما باید توجه کنید که اغلب ادعا خواهند کرد که پوششی عالی بر بنادر و یا فرودگاههای  اصلی چین دارند، بنابراین سعی کنید کمی در مورد دوره زمانی که از این خطوط حمل ونقلی استفاده می کنند اطلاعات کسب کنید، البته با توجه ویژه، بر بندر یا بنادری که شما قصد دارید از آن ها بیشترین حمل ونقل را داشته باشید. تمام آن مسائل رنج آور به کنار، عامل حمل و نقلی شما یک بازیگر کلیدی در تیم شماست و باید با ایجاد یک تاثیر واقعا مثبت به کسب و کار شما، به یک شریک مطمئن تبدیل شود.

 

ما یک فهرست مرتب از ۷ دلیل خوبی که چرا شما بایستی عامل حمل و نقل و امور بازرگانی   خود را برای چین داشته باشید تهیه کرده ایم.

 

هفت دلیل خوب اصلی که شما بایستی یک عامل حمل نقلی برای چین داشته باشید.

  • کنترل هزینه

 یک جایگزین برای عامل حمل و نقل و امور بازرگانی  در چین، این است که به تامین کننده خود اجازه دهید تا این خدمات را برای شما عرضه کند، که در این صورت شما کنترلی بر فرآیند حمل و نقلی نخواهید داشت و راه برای تحمیل هزینه های تورمی در طول مسیر و احتمالا تا بندر  و یا فرودگاه مقصد باز خواهد بود.

  •  شفافیت

کار با عامل حمل و نقل و امور بازرگانی که میتواند ققنوس باشد  و عملکردهای دفتر چین ققنوس دیدی واضح به درون فرآیندها به شما می دهد . شما به سرعت متوجه می شوید که چیزی برای نگرانی وجود ندارد و این فهم به شما در روان تر کردن فرآیند ها کمک خواهد کرد.

  • ارتباطات

قادر بودن به برقراری ارتباط سریع و شفاف در مورد نگرانی های بازرگانی و تجارت شما با چین بسیار مهم است. داشتن همکاری قوی برای هندلینگ مرسولات و خریدهای شما که به شما در ایران و یا چین در کلیه ساعات و پروسه کاری  پاسخگو باشد خیال شما را از بسیاری از موارد راحت خواهد کرد

  • روابط

ساختن رابطه کاری سالم با عامل حمل و نقل و امور بازرگانی که میتواند ققنوس  یا هرجای دیگر، امر بسیار مثبتی است. مانند تمام روابط بلند مدت، شما در طول زمان ممکن است با برخی تخفیف ها به طرف مقابل کمک کنید، ولی همچنین اطمینان و اعتبار داشتن کسی که یک جزئ اساسی در اداره وسیله معاش شماست، نباید دست کم گرفته شود. معمولا رابطه برد- برد برقرار است و مقدمات موجود می تواند پیشرفت کند.

  • صرفه جویی در زمان

با اجازه دادن به افراد حرفه برای مراقبت از حمل و نقل  و تجارت شما ، زمان، تلاش و فشار زیادی را ذخیره خواهید کرد.

اجازه دهید هرکسی به کاری که در آن قدرتمند است بپردازد.

  • ترخیص از گمرک

عامل حمل و نقل و امور بازرگانی که میتواند ققنوس  می تواند به سرعت ترتیب ترخیص از گمرک را بدهد و همچنین حق گمرک وارداتی و GTS/VAT را از طرف شما پرداخت کند. با اینچنین پیش بردن فرآیندهای ترخیص، آنها فرآیند تحویل را تا شرکت شما ادامه خواهند داد.

  • پشتیبانی شرکت های محلی

حتی اگر شما از چین منبع یابی می کنید، هنوز فرصت این را دارید که با سپردن کارهای تدارکاتی به یک  کارگزار حرفه ای و با سابقه مانند ققنوس که دارای دفاتر فیزیکی در چین و ایران میباشد از خدمات پشتیبانیش استفاده نمایید

 

این شماره ۷ ماست، اگر دلایل یا ایده های دیگری دارید، در مطرح کردن نظراتتان با ما راحت باشید. ضمنا اگر می خواهید درباره چگونگی حمل و نقل  و واردات از چین  و  فرآیند حمل و نقلی از چین بیشتر بدانید، می توانید با ققنوس در تماس باشید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x