واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان تهران ۲ برابر رشد یافت

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس شاپور قنبری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اظهارداشت: مساحت واگذاری زمین های صنعتی برای استقرار واحدها در سال گذشته تا ماه نهم ۲۴ هکتار بود که این میزان در سال جاری با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۸ هکتار رسیده است.
وی تعداد قراردادهای واگذاری زمین طی مدت مشابه سال گذشته را ۸۰ مورد اعلام کرد.
قنبری اضافه کرد: صادرات سال گذشته شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بیشتر در حوزه واحدهای کوچک و متوسط بود که عمدتا به کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز، عراق، افغانستان و روسیه انجام شد و این روند امسال نیز ادامه دارد.
وی عنوان کرد: محصولات غیرفلزی هم بیشتر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهارداشت: انتظار می رود با استقرار و بهره برداری از واحدهای صنعتی جدید، زمینه تولید و اشتغال مولد و پایدار برای افراد جویای کار فراهم و اقتصاد استان هم راستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی تقویت شود.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، شهرک صنعتی شمس آباد با وسعت سه هزار هکتار در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب شهرری واقع شده است.
یکهزار و ۶۰۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در این شهرک فعال است.
برابر آمارها این حجم از سرمایه گذاری ۳۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی را در این شهرک فراهم کرده و بیشترین سرمایه گذاری ها هم در بخش های فلزی، شیمیایی و غذایی است.
آمار واحدهای تولیدی استان تهران افزون بر ۱۸ هزار واحد اعلام شده است.
استان تهران ۱۸ درصد جمعیت کشور را در خود جا داده و برپایه اعلام مدیران، ۵۵ درصد درآمدهای کشور در این استان تحقق می یابد.
۱۹۷۰/۶۰۰۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *