با توجه به اینکه امروزه امر تجارت بین کشورهای مختلف در حال افزایش می باشد، ضروری است تا توجه ویژه ای به کشورهای مختلف که می توانند شریک تجاری برای کشور ما باشند، داشته باشیم.
امروزه تنوع کالاهای مختلف و رقابتی شدن بازار باعث شده است تا تجار کشورهای مختلف در حال تجارت با سایر کشورها باشند که در این میان کشور چین موفق شده است با بیشترین تنوع تولید کالاهای مختلف در میان کشورهای دنیا، بتواند در دنیا حرف اول در زمینه تجارت با سایر کشورها را بزند. به طوری که امروزه کشور قدرتمندی مانند آمریکا، از چین به عنوان اولین شریک تجاری خود یاد می کند.
گفتنی است امروزه ۹۰ درصد کالاهای تولیدی محصول چین بوده و بیش از ۸۰ درصد واردات کالا در کشورهای مختلف از کشور چین صورت می گیرد.
این عوامل باعث شده است تا تجار ایرانی نیز نسبت به تجارت با کشور چین و وارد کردن کالاهای مورد نیاز خود از این کشور تشویق شوند.
امروزه کشور ما با بیش از ۱۵۰ کشور مختلف تجارت داشته و کالاهای مختلف از طرق گوناگون وارد کشور می شوند که در این میان، کشور چین با دارا بودن بیشترین واردات کالا به کشور در رتبه اول واردات کالا به ایران قرار دارد.
تا چند سال گذشته، بیشتر کالاهای وارداتی به ایران از طریق کشور امارات صورت می گرفت که امروزه با توجه به افزایش روابط این کشور با شرکت های تحریم کننده ی ایران، واردات کالا از این کشور به ایران نسبت به سالیان گذشته کمتر شده است. به این ترتیب کشور چین با مهیا دیدن شرایط رابطه تجاری خوب با ایران باعث شد تا امروزه به عنوان اولین کشور از نظر حجم واردات کالا به ایران باشد. تا جایی که امروزه جای پای این کشور در اقتصاد ایران محکم شده است و اکثر تجار ایرانی، کشور چین را به عنوان تنها گزینه جهت واردات کالاهای مورد نیاز خود به کشور می دانند.
مهم ترین نکته در این زمینه این است که اکثر تجار و مردم عامه کشور ما به اشتباه، کیفیت محصولات چینی را پایین دانسته و روی خوشی به محصولات چینی نشان نمی دهند.
در این زمینه بایستی عنوان نمود، کشور چین به عنوان اولین کشور از نظر واردات کالاهای مختلف به کشورهای دنیا، قادر است تا هر محصولی را از پایین ترین کیفیت تا بالاترین کیفیت تولید نماید. به این ترتیب، این مورد به سفارش تجار ایرانی در مورد کیفیت محصول مورد درخواست بستگی دارد که متاسفانه در کشور ما امروزه به دلیل پایین بودن هزینه ی واردات کالاهای با کیفیت پایین، برخی از تجار بیشتر علاقه مند به واردات اجناس با کیفیت پایین از این کشور هستند. به این ترتیب ورود برخی کالاهای بی کیفیت چینی به کشور به درخواست برخی از تجار جهت رقابت در بازار می باشد.
اما در بسیاری از زمینه ها و کالاهای مختلف، تجار علاقه ای به وارد کردن محصولات بی کیفیت نداشته و اجناس مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت ممکن سفارش داده و وارد کشور می کنند که این امر می تواند باعث رونق بازار و تمایل بیشتر مردم در داخل کشور به خرید کالاهای چینی و هم چنین علاقه مندی بیشتر تجار به وارد کردن کالاها از چین با حداکثر کیفیت شود.
گروه تجاری ققنوس با  پیشرو در خدمات حمل و نقل هوایی و اکسپرس کشور و فعال در امر واردات کالا از چین در امر خرید انواع کالا  و تهیه مواد اولیه و کالاهای متنوع از خرید از مبداء چین تا ارسال به درب انبار در ایران را با شرکت مستقر در چین و ایران برای شما به راحتی میسر می نماید

 

در زیر برخی از خدمات گروه تجاری ققنوس برای تجار و بازرگانان علاقه مند به واردات از چین ذکر میشود

 

  • الف : مشاوره به شما برای انتخاب فروشنده معتبر برا اساس مطابق با معیارهای تجارت بین المللی
  • ب : بررسی  فروشنده های پیشنهادی شما
  • پ : انجام مکاتبات لازم با فروشنده و تولید کننده ها برای دریافت اطلاعات لازم و ضروری
  • ت : اخذ مدارک فروشنده و تولید کننده برای  تشخص صلاحیت فروشنده
  • ث : انجام امور حوالجات تجاری به حساب های فروشنده و یا تولید کننده با شیوه های زیر
  • حوالجات بانکی از سورس معتبر امارات و ترکیه ، حوالجات الکترونیکی شامل پی پال ، وب مانی ، اسکریل ؛ اگو پی ، و وسترن یونیون و مانی گرام
  • ج : ارائه قیمت های مناسب و منطقی بر اساس شیوه حمل و نقل هوایی و یا دریایی
  • چ : پیکاپ کالا از درب شرکت و یا تولیدی در هر بخش از چین
  • ح : انبارداری تا زمان ارسال بار
  • خ : رزور برای حمل و نقل هوایی و یا دریایی
  • د : بارگیری در چین
  • ر : دریافت بار در بنادر ایران و یا گمرکات هوایی کشور
  • ز : انجام امور ترخیص کالا در صورت نیاز شما

واردات از چین ,واردات چین ,صادرات چین ,صادرات از چین , خرید از چین , واردات کالا از چین ,حمل هوایی از چین , حمل دریایی از چین , گمرک,ترخیص از گمرک,واردات از علی بابا

خرید کالا از چین,,واردات ارزان از چین ,حواله به چین ,حواله یوان به چین ,مشاور خرید از چین,اموزش خرید از چین,واردات از چین,حمل هوایی از چین,حمل کالا از چین,ترخیص کالا,

بازرگانی ققنوس

منتظر امتیاز شما هستیم😅
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها