روسیه به دنبال سهم خود از دلارهای نفتی عربستان

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از راشا تودی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان در مسکو دیدار کردند. این نخستین دیدار بین مقامات این دو کشور از تمدید توافق ۹ ماهه اوپک در هفته گذشته است.

پوتین در دیدار با بن سلمان در کاخ کرملین، گفت:« این دیدار بسیار ارزشمند است و اقدام هماهنگ عربستان و روسیه به ثبات شرایط در بازار جهانی نفت کمک کرد.»

رئیس‌جمهور روسیه خطاب به ولیعهد عربستان افزود: «از ابتکار شما برای همکاری و اقدام مشترک بین کشورهای اوپک و غیر اوپک تشکر می‌کنیم».

پوتین همچنین اضافه کرد: بعد از آرامش در شرایط اقتصادی بین دو کشور امسال حجم تجارت روسیه و عربستان ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و دیگر کشورهای غیراوپکی به رهبری روسیه هفته گذشته با تمدید توافق قبلی اوپک به مدت ۹ ماه و تا مارس ۲۰۱۸ موافقت کردند.

سهم کشورهای اوپک از این کاهش ۱.۲ میلیون بشکه در روز و سهم غیراوپکی‌ها ۶۰۰ هزار بشکه در روز است. روسیه بیشترین سهم کاهش را در بین غیراوپکی‌ها با ۳۰۰ هزار بشکه در روز دارد و بیشترین سهم کاهش نیز در بین کشورهای اوپک مربوط به عربستان با ۵۰۰ هزار بشکه در روز است.

هفته گذشته هم رئیس جمهور آمریکا از عربستان دیدار کرد و قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری برای خرید اسلحه و تجهیزات بین دو کشور امضاء شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x