حمل و نقل هوایی از چین چگونه انجام می گیرد؟ گروه تجاری ققنوس به کلیه مشتریان خود رنج زیادی از خدمات و راه حل های حمل و نقل هوایی با استفاده از نمایندگان مورد خود که مورد تایید IATA  میباشند را ارائه می کند.

در زمانی که برای شما زمان ارزشمند می باشد وظیفه ققنوس این می باشد تا با بهترین شکل ممکن محموله ها و بار شما را در هر جای کشور چین دریافت کند و در مقصد در هر جای جهان تحویل دهد.

گروه تجاری ققنوس با اشنایی کامل و داشتن بستر مناسب در چین و ایران و امارات متحده عربی سعی بر ان دارد تا کلیه سفارشات را با بیشترین سرعت و بهترین هزینه ممکن تا حدی که از کیفیت کار کاسته نشود به انجام رساند.

با توجه به شیوه ارائه خدمات در فلسفه تجارت و بازرگانی بین المللی تضمین  می کند محموله های کلیه مشتریان را به درستی و با کارکنان با تجربه خود جابجا نماید و تمام سعی خود را برای جلب رضایت مشتریان خود انجام دهد .

گروه تجاری ققنوس به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل هوایی کشور و اکسپرس با ارائه جدیدترین خدمات حمل بار در ایران این سعی را می کند تا با ارائه مناسب خدمات کلیه محموله های مشتریان را در هر جای ایران تحویل دهد و منتقل نماید .

گروه تجاری ققنوس با همکاری نزدیک با شرکت های خطوط هوایی چه داخلی و چه خارجی به کلیه مشتریان قیمت رقابتی را ارائه می نماید و سعی می کنیم که برای محموله های هوایی خدمات و سرویس های مختلفی را به مشتریان عرضه نماییم.

ما برای شما چه انجام می دهیم 

ما محموله های مشتریان را با مجوز کتبی از صاحب بار در چین به نیابت از شما رله می کنیم که به طور کلی خدمات ارائه شده توسط ققنوس به شرح زیر می باشد :

۱ : کارشناسان ققنوس در چین با فروشنده و تامین کننده کالا تماس خواهند گرفت و اعلام دارا بودن مجوز کتبی و قانونی را برای رسیدگی به امور مرسوله و بار می نمایند.

۲ : ارائه اطلاعات بار به کارگو و شرکت هواپیمایی مناسب برای رزور

۳ : دریافت تاییده فضا و ظرفیت از طرف شرکت هواپیمایی بر اساس حجم رزرو شده

۴ : پیکاپ محموله از فروشنده و حمل به انبارهای ققنوس در چین و سپس ارسال به فرودگاه برای بارگیری

۵ : اگاه سازی شما از مقداری که ققنوس در چین توسط هواپیمایی مورد نظر شارژ شده است بر اساس حجم و وزن مرسوله و اطلاعات ارسالی که از قبل به شرکت هواپیمایی اعلام شده است.

۶ : ارسال اینویس و فاکتور پرداخت هزینه های حمل هوایی برای صاحب بار

۷ :  پرداخت هزینه توسط شما ( صاحب بار ) و ارائه مدارک واریزی به ققنوس

۸ : تکمیل مدارک گمرکی و صادرات در صورت نیاز در چین

۹ : حرکت هواپیما به سمت مقصد

۱۰ : ارائه اطلاعات بار و کارگو و شماره بارنامه  به صاحب بار

۱۱ : ورود بار به گمرک امام خمینی

۱۲ : ارائه  مدارک بار به صاحب بار برای امور ترخیص و یا  در صورت نیاز مشتری به امور ترخیص بار توسط ققنوس ( بخش خدمات جانبی مطالعه شود )

۱۳ : تسویه هزینه های ترخیص ، انبارداری , و …

۱۴: اطلاع به شما جهت اماده بودن کالا برای تحویل

۱۵ : تحویل به گیرنده

خدمات جانبی حمل و نقل هوایی از چین با ققنوس

۱ : ترخیص  بار در گمرکات کشور

 بارهای که به صورت فریت و هوایی از چین وارد شوند برخلاف بارهای اکسپرس شامل سرویس ترخیص نمی باشند و در حالت عادی ققنوس وظیفه تحویل بار را تا پشت گمرک ( قبل از ترخیص ) به مشتریان دارا می باشد و کلیه مشتریانی که نیاز به خدمات ترخیص ققنوس را دارا می باشند باید قبل از ورود کالا به گمرکات ایران با ققنوس هماهنگی های لازم را انجام داده دهند.

۲ : بسته بندی

در صورتی که نیاز به بسته بندی و یکپارچه سازی مرسولات و محمولات خود دارید قبل از ثبت سفارش به ققنوس اطلاع دهید . هزینه بسته بندی مجدد ،جدا از هزینه های ارائه شده در زمان اعلام قیمت میباشد

۳ :  انبارداری کالا در چین

در صورتی که  نیاز دارید بخشی از کالای شما در انبارهای ققنوس در چین باقی بماند برای مدت خاصی باید قبل از ثبت سفارش به ققنوس اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.  هزینه انبارداری جدا از هزینه های ارائه شده در زمان اعلام قیمت میباشد

۴ : دریافت گواهی های صادرات , لایسنس , و انجام ازمایشات تخصصی  مانند آزمون magnetic  و …

در صورتی که فروشنده کالای شما دارای لایسنس صادرات نمی باشد و یا کالا شما کالای خاصی می باشد که باید طبق قوانین خاصی از چین صادر شود گروه تجاری ققنوس که حمل و نقل هوایی بار از چین را بر عهده دارد برای انجام این امور در کنار شما خواهد بود.

منتظر امتیاز شما هستیم😅
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها