سامانه جامع انبارها عملیاتی می‌شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

عباس تابش گفت: چهار صد هزار انبار مجاز، در سامانه جامع انبارها ثبت نام کردند که این میزان ۹۰ درصد مقاصد سامانه بارنامه را شامل می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی با اشاره به لزوم ثبت نام مابقی انبارها افزود: بر اساس توافقی که با گمرک انجام شده و اتصال سازمان راهداری که تا هفته آینده به سامانه جامع انبارها صورت می گیرد، به زودی تنها انبارهای شناسایی شده، مقصد بار خواهند بود و بارنامه نیز به مقصد انبارهای مجاز سامانه، صادر خواهد شد.

تابش، با اشاره به فعال شدن سامانه بارنامه بر خط که امکان فرار بارنامه ای را حداقلی کرده، تصریح کرد: با عملیاتی شدن سامانه جامع انبارها در تعامل سازمان های همجوار، فقط انبارهای مجاز محل دپوی کالاهایی که مسیر تجارت رسمی را طی کردند، خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی خاطر نشان کرد: دستگاه های نظارتی با مابقی انبارهایی که کالا نگه داری می کنند، در حکم قاچاق برخورد خواهند کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x