خبری از افتتاح‌های دولت نیست / نگاهی به سفرهای استانی قبل و بعد از انتخابات

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،فردای ۲۹ اردیبهشت روز برگزاری انتخابات بود که آقای حسام الدین آشنا در پیام توئیتری نوشت: «امروز همه به سر کار خود بازمی گردند؛ از مشاور امور زیربنایی وریاست فدراسیون نجات غریق گرفته تا شهرداری تهران و تولیت آستان. اوهم به ریاست جمهوری باز می‌گردد!» ۵۰ روز از انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم می‌گذرد؛ ۵۰ روزی که بیشتر اوقات آن صرف مسائل حاشیه‌ای شد.

دولت در این ۵۰ روز همچنان در فضای انتخابات محصور بود و اکثر سخنرانی‌های رئیس جمهور با طعم سیاست و انتقاد همراه بود که هیچ یک از آنان بوی خدمت نمی‌داد و جای مطالبات مردمی در آن خالی بود. حتی به گفته نمایندگان مجلس، برنامه توسعه ششم نیز تاکنون به مرحله اجرا درنیامده و حتی سفرهای استانی به فراموشی سپرده شده‌اند. این در حالی است که در زمان رقابت‌های انتخاباتی سفرهای استانی روحانی و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام به طور چشمگیری افزایش یافته بود.
نگاهی به آمار سفرهای رئیس جمهور در خردادماه و تیر، نشان می‌دهد که رئیس جمهور تنها در دوم خردادماه برای زیارت بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد سفر کرد و آقای جهانگیری معاون اول هم تنها یک سفر استانی به گیلان داشته و از چند پروژه بازدید کرده است.

این جداول تنها درباره سفرهای استانی رئیس جمهور و افتتاح پروژه‌های مختلف است، این در حالی است که بعد از آغاز زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، روحانی هر روز به دو یا چند استان کشور سفر کرده و به سخنرانی می‌پرداخت.
همچنین نگاهی به سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهد که  سفرهای استانی وی تنها به مراکز استان‌ها محدود شده و مناطق محروم حتی از حضور تبلیغاتی روحانی و وزرایش محروم بودند.
سفرهای استانی پیاپی رئیس جمهور در دو ماه مانده به انتخابات حتی برای حامیان ایشان هم عجیب بود به‌گونه ای که آقای عبدالله رمضان زاده یکی از سیاستمداران فعال اصلاح طلب با انتشار عکسی از افتتاح پروژه سفرهای استانی توسط روحانی در صفحه اجتماعی خود نوشت:« آقای رئیس جمهور! افتتاح پروژه‌ها توسط شخص جنابعالی در دو ماه پیش رو تأثیر مثبتی بر افکار عمومی نخواهد داشت، این امر را به دیگران بسپارید.»
از سویی دیگر زمان رقابت‌های انتخاباتی مسوولان دولت یازدهم پروژه‌های ناتمام بسیاری را افتتاح کرده و در برابر انتقاد کارشناسان و مطبوعات، موضع‌گیری‌های تندی می‌کردند. حال اما با پیروزی و تضمین اقامت روحانی در پاستور به نظر می‌رسد که رئیس جمهور منتخب نیازی به سفرهای استانی نمی‌بینید .
همان‌گونه که آقای مشاور گفت بعد از انتخابات هر کسی به سر کار خود بازگشت…

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x