جهش صادرات محصولات کشاورزی به قطر

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات به قطر، اظهار داشت: صادرات محصولات کشاورزی به قطر از روند روبه رشدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه محصولاتی نظیر سبزی، صیفی و میوه‌های فصلی به قطر صادر می شود، افزود: هر هفته دو الی سه کشتی از بندرلنگه  و بندرعباس اقدام به بارگیری محصولات کشاورزی می‌نماید، اما  تا کنون آمار دقیقی از میزان صادرات در اختیار نداریم.

نورانی ادامه داد:  لنج یک صنعت قدیمی و کهنه است که هنگام وقوع طوفان در آب‌های خلیج فارس صادرات را با تأخیر مواجه می نماید، از این رو انتظار می رود که دولت با فراهم کردن زیرساخت ها به این امر مهم کمک نماید.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با بیان اینکه فراهم شدن زیرساخت های صادراتی تأثیر بسزایی در روند روبه رشد صادرات دارد، عنوان کرد: با وجود آنکه کشتیرانی والفجر در بوشهر مستقر است، لذا انتظار می رفت حرکت صادرات به قطر را زودتر آغاز کند اما به سبب آنکه قطری ها به شرکت والفجر پاسخی ندادند، این امر با تأخیر انجام خواهد شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x