افزایش قیمت نفت با اعلام کاهش عرضه نفت از سوی عربستان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از رویترز، به دنبال بیانیه عربستان مبنی بر یک کاهش چشمگیر در عرضه نفتش، قیمت نفت روز سه‌شنبه افزایش یافت اما همچنان افزایش تولید آمریکا بازار را اشباع نگاه داشته است.
هر بشکه نفت برنت دریای شمال با ۲۴ سنت افزایش یافت و ۴۸.۵۳ دلار فروخته شد. هر بشکه نفت خام آمریکا نیز با ۲۳ سنت افزایش ۴۶.۳۱ دلار معامله شد.
مقامات عربستانی اکنون می‌گویند که کاهش‌های واقعی صورت داده‌اند که از جمله می‌توان به کاهش روزانه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای برای فروش در آسیا در ماه جولای اشاره کرد اما چندین پالایشگاه آسیایی اعلام کردند که هنوز میزان کاملی که به آنها تخصیص داده شده بود را کامل دریافت می‌کنند.
جفری هالری، تحلیلگر ارشد بازار در سنگاپور گفت: «پس از اعلام عربستان مبنی کاهش محموله‌های صادراتی به آمریکا و آسیا، قیمت نفت تلاش کرد که افزایش یابد.»
میزان صادرات اوپک از آغاز کاهش‌ها در ماه ژانویه کاهش یافته است. آمارهای تجاری نشان می‌دهد که محموله‌های اوپک به مقصد مشتریانش در ۶ ماه پایانی ۲۰۱۶ به طور متوسط روزانه ۲۶ میلیون بشکه بوده است که این رقم در نیمه نخست امسال به ۲۵.۳ میلیون بشکه در روز رسیده است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این کشور در سال آینده به بیش از ۱۰ میلیون بشکه خواهد رسید.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x