آخرین فرصت ثبت‌نام در چهارمین آزمون استخدامی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،ثبت‌نام برای چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از شامگاه دوشنبه (۲۹ خرداد ۹۶) آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر جاری پایان می‌پذیرد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تعداد ۳۰۴ هزار داوطلب با تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی برای شرکت در آزمون فوق ثبت‌نام کرده‌اند. با توجه به اینکه مهلت نهایی ثبت‌نام ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیرماه پایان می‌پذیرد و به داوطلبان توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و با مطالعه اطلاعیه‌های مربوط بخصوص اطلاعیه‌ای که در خصوص اصلاحیه دفترچه راهنما روز یکشنبه چهارم تیر منتشر شد نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

 با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحاتی نیز در دفترچه راهنمای ثبت‌نام انجام شده است و براین اساس ظرفیت کل استخدامی وزارت آموزش و پرورش از۸۲۰۰ به ۸۲۱۲ نفر افزایش یافته است. ظرفیت پذیرش جنس زن در کدشغل محل ۱۱۵۶۰، از ۸ به ۱۱ نفر، کد شغل محل ۱۱۵۶۱، از ۱۲ به ۱۶ نفر و کدشغل محل ۱۱۵۶۲ از ۱۱ به ۱۴ نفر مربوط به شغل «آموزگار ابتدایی کد ۲۵۱۷» افزایش می‌یابد.

۱۱ دستگاه اجرایی و یک استانداری در چهارمین آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌کنند و ۱۰ هزار و ۹۶۰ ظرفیت برای استخدام وجود دارد که بخشی از دستگا‌ه‌ها عبارتند از سازمان پزشکی قانونی، دامپزشکی، وزارت امور خارجه، بیمه مرکزی، بانک مسکن، بانک سپه، وزارت صنعت و وزارت امور خارجه.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x