[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، عبدالکریم گراوند پنجشنبه شب در آئین آغاز ساخت قطعه ۱۰ راه آهن بوشهر-شیراز با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین با اتفاق نظر و همصدایی نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نمایندگان در لایحه بودجه به این پروژه اختصاص یافته که امید است با تخصیص این اعتبارات شرکت آباد راهان پارس به عنوان پیمانکار پروژه بتواند هر چه زودتر با اجرای پروژه راه آهن بوشهر-شیراز این منطقه را با برخورداری از شبکه ریلی آباد کند.
وی بیان کرد: پروژه راه آهن بوشهر-شیراز از سال ۹۵ که به دلیل مشکل مالی تعطیل شده بود که با درخواستی که از نمایندگان استان در مجلس داشتیم با اشراف به اهمیت این پروژه در توسعه استان آن را مورد حمایت قرار دادند.
گراوند ادامه داد: چهار نماینده استان بوشهر بودجه‌ای که در اختیار داشتند و می‌توانستند در پروژه‌های مختلف هزینه کنند به پروژه راه آهن بوشهر- شیراز اختصاص دادند که این همکاری آنها قابل تقدیر است.
وی در ارتباط با جاده گناوه- دیلم نیز اظهارداشت: انتظار می رود قطعه کار نشده این پروژه نیز هر چه زودتر اجرایی شود.
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خط ریلی بوشهر-شیراز در توسعه اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارد.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: انتظار است با مدیریت این پروژه خط ریلی بوشهر-شیراز-اصفهان رونق بزرگی در توسعه اقتصادی کشور و بویژه استان بوشهر ایفا کند.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: راه آهن و بندر با اتصال به یکدیگر رونق پیدا می کنند و اتصال بوشهر به شبکه ریلی از حیث اتصال بندر به این شبکه حائز اهمیتی ویژه است.
محمد باقر سعادت افزود: امیدواریم نه تنها قطعه ۲۵ کیلومتری قطعه دهم پروژه راه آهن بوشهر-شیراز بلکه سایر قطعه های این پروژه نیز به بهره برداری برسد و آرزوی دیرینه بوشهری ها محقق شود.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

بیشتر بخوانید :  تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون تخلیه و بارگیری در بنادر

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها