[ad_1]

به گزارش تراز ،مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی با بیان این خبر گفت: بخشی از گاز تولیدی این پالایشگاه به خطوط سراسری و بخشی دیگر نیز برای تأمین خوراک پتروشیمی پارس به این واحد صنعتی ارسال ارسال می‌شود. دیگر محصول این پالایشگاه گوگرد است که سال گذشته بیش از ۱۳۴ هزار و ۲۰۰ تن به ارزش بیش از ۱۲ میلیون دلار تولید داشته‌ایم.

به گفته مهدی گرامی شیرازی، گوگرد تولیدی این پالایشگاه کاملاً صادر و در اختیار صنایعی همچون کبریت‌سازی، باروت‌سازی و صنایع شیمیایی مختلف قرار می‌گیرد.

مدیر پالایشگاه دوم پارس جنوبی در ادامه به تولید ۲۴ هزار و ۵۰۰ بشکه میعانات گازی با ارزش ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این تمام میعانات تولیدی فازهای ۲و۳ صادر می‌شد، اما اخیراً بخشی از آن برای تولیدات داخلی مصرف می‌شود.

این مقام مسوول همچنین به رشد ۴ درصدی تولید گاز این پالایشگاه نسبت به سال پیش از آن اشاره کرد و گفت: این رشد ناشی از کاهش زمان تعمیرات اساسی، خروج واحدها در زمان تعمیرات اساسی و همچنین کاهش زمان توقفات اضطراری است.

گرامی شیرازی شرایط پالایشگاه دوم را به‌طور کلی مطلوب عنوان کرد و افزود: شاخص اثربخشی که میزان تولید صورت گرفته به حداکثر توان تولید است، ۹۸.۵ درصد بوده که در صورت تأمین خوراک این عدد به حداکثر میزان خود می‌رسید.

وی قابلیت دسترسی‌پذیری که نشان‌دهنده روزهای خارج از سرویس بودن برای تعمیرات اساسی نسبت به کل سال است را ۹۷.۶۲ درصد بیان کرد و گفت: قابلیت اطمینان پالایشگاه نیز که نسبت توقفات اضطراری بدون برنامه‌ریزی به توان کلی سال است نیز برابر ۹۹.۳۶ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید :  امضای تفاهم‌نامه خرید هواپیما

به گفته گرامی این پالایشگاه در سال گذشته در تمام شاخص‌ها رشد داشته و برای سال جاری نیز برنامه‌ریزی لازم برای افزایش قابلیت پالایشگاه انجام شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی شرط داوریاتاق بازرگانی یمناسکریلکس 2016انتقال پول به حساب مهرپست اکسپرسپست بین المللیپی پال پرشین تولزپی پال یعنی چهترخیص کار تبریزترخیص لوسترچگونه از خارج خرید کنیمحسابداری وارداتحمل بار به یزدحمل و نقل بین المللیحمل و نقل ریلی رجاخريد تجهيزات نظاميخرید ابزار شارژیخرید اینترنتی خارجیخرید اینترنتی ظروف ملامینخرید اینترنتی مانتو 93خرید اینترنتی نقره جاتخرید تجهیزات 206خرید چینی و بلورخرید در سایت خارجیخرید قطعات الکترونیک از چینخرید لوازم جانبی از چینرهگیری مرسولات عادیسوالات ترخیص کالاشرکت ثبت کارت بازرگانیصادرات چینصرافی حسینیصرافی منطقه 5 تهرانطریقه ترخیص کالا از گمرکفروش خط تولید چوب پلاستقوانین گمرک برای صادراتقوانین گمرک برای واردات خودروقوانین گمرکی مناطق آزادگمرک حیرتانگمرک های افغانستانگمرک هوایی ایراننحوه خرید اینترنتی از خارجنحوه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلنرخ بیت کوینهدیه وبمانیواردات خودرو رهنماواردات دوربین مداربسته از چینواردات طلا در هندواردات فلش از دبیواردات فلش مموری از دبیواردات و صادرات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها