[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین ، بر این اساس تنها شرکت های : ایران خودرو ، سایپا ( پارس خودرو ) ، جهان نوین آریا ، ایرتویا ، آرین موتور پویا ، کرمان موتور ، آسان موتور ، رامک خودرو ، آرین موتور تابان ، نگین خودرو ، خودرو سازان راین ، مدیران خودرو و صنعت خودروی آذربایجان شرکتهای مجاز اعلام شده از سوی سازمان حمایت و نیز اداره کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت در زمینه پیش فروش و واردات خودرو هستند.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان همچنین اعلام کرد : ضوابط و مقررات جاری در فرآیند واردات خودرو از جمله ضرورت رعایت الزامات ناشی از ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و بر اساس تصویب نامه هیات وزیران به صراحت موضوع اخذ مجوز پیش فروش خودرو توسط عرضه کنندگان را اعلام کرده است .

وی ادامه داد : علیرغم این اعلام برخی از بنگاههای اقتصادی بدون طی مراحل قانونی ضمن بازاریابی به طرق مختلف اقدام به تبلیغ و پیش فروش خودرو می کنند.

این سازمان با یادآوری این موضوع که تداوم این نحوه عملکرد بروز مشکلات آتی را برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان به دنبال دارد ، خواستار انجام اقدامات قانونی و پیشگیرانه از سوی مقام قضایی دادستانی کل کشور شد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها