یک میلیون و یکصدهزار تن برنج ذخیره سازی شده است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محمود یوسفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از انبار کالاهای ذخیره شده مجتمع شهید مدرس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نظر ذخیره کالا وضعیت خوبی داریم و از نظر میزان ذخایر برای یک سال آینده مشکلی در کشور وجود ندارد.
وی با بیان این که از نظر نگهداری برنج در انبارهای مجتمع شهید مدرس ظرفیت بالایی وجود دارد از ذخیره بیش از ۴۸ هزار تن برنج در این مجموعه خبر داد و گفت : با دیگر ظرفیت های شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور، این ظرفیت به بیش از ۱۰۰ هزار تن می رسد.
وی ظرفیت نگهداری برنج در مجتمع شهید مدرس را بیش از ۱۶۰هزار تن اعلام کرد و افزود: با ظرفیت بیش از یک میلیون و یکصد هزار تنی نگهداری این محصول در منطقه یک کشور، نیاز استان های زیر پوشش شامل تهران و البرز را تا ۸ ماه آینده پاسخگو است .
یوسفی گفت: در صورتی که شرایط ایجاب کند و شرکت بازرگانی دولتی تشخیص دهد، ارسال این کالاها به کل نقاط ایران در دستور کار می تواند قرار گیرد.
مجتمع شهید مدرس با وسعت ۱۵۵ هکتار، ظرفیت نگهداری کالایی ۲۲۰ هزار متر مربع به صورت سوله ای را دارد که ۱۲۰ هزار تن ظرفیت سیلوی نگهداری گندم است.این مجتمع در شهرستان شهریار واقع است.

**۶۹۸۴**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x