[ad_1]

به گزارش بامداد چهارشنبه روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وی امروز در نشست موسوم به بوآئو در سئول گفت که اکنون چند جانبه گرایی در معرض مخاطرات زیادی قرار گرفته است.
این اظهارات بر اساس این گزارش کنایه به سیاست های یکجانبه دولت آمریکا و ترامپ است که می گوید اولویت را به آمریکا می دهد و با این راهبرد کشورهای مختلف را مورد تحریم قرار داده و یا تعرفه های سنگین روی کالاهای وارداتی آنها اعمال کرده است.
دبیر کل قبلی سازمان ملل در این همایش که مخصوص رسیدگی به مسایل قاره آسیا بود از سازمان ملل خواست تا هر چه در توان دارد برای تقویت همکاری کشورهای دنیا و برای مقابله با یکجانبه گرایی و پیشبرد چند جانبه گرایی بکار گیرد.
ترامپ در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر امسال گفت که دیگر نمی خواهد رهیافت جهانی شدن را دنبال کند و بجای آن به ترویج میهن پرستی مبادرت می ورزد.
وی در آن مجمع با اظهاراتی که انتقادهای جهانی را به دنبال داشت گفت که دیگر اجازه نمی دهیم حق حاکمیت آمریکا به دلیل فرایند جهانی شدن به خطر بیفتد و دیوانسالاری جهانی باعث مشکل برای واشنگتن شود.
خارج شدن آمریکا از پیمان تحولات اقلیمی، نقض برجام از سوی ترامپ و خروج این کشور از شورای حقوق بشر سازمان ملل از جمله موضوعاتی است که باعث شده است دولت ترامپ و خود وی مورد انتقادهای وسیعی در سطح بین المللی قرار گیرد.
آساق**۲۳۱**۱۹۰۴**

انتهای پیام /*

بیشتر بخوانید :  شاخص بورس قرمز پوش به استقبال تعطیلات رفت1743328

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها