یارانه ۴۵ هزار تومانی دردی از جامعه دوا نمی‌کند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس دلایل کم بودن میزان یارانه نقدی را تشریح کرد.

    به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، هادی قوامی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست دولت در پرداخت یارانه نقدی، گفت: روش دولت برای پرداخت یارانه‌های نقدی مناسب نیست و باید اصلاح شود.

    وی با تأکید بر اینکه یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دردی از جامعه دوا نمی‌کند، اظهار داشت: این میزان یارانه نقدی که ماهانه از سوی دولت بین مردم توزیع می‌شود، از طرفی فقط بار اضافی به بودجه تحمیل می‌کند و از طرف دیگر نیز تأثیری در وضع معیشتی مردم و یارانه‌بگیران ندارد.

    عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها و مصوبه مجلس، می‌بایست یارانه نقدی افراد ثروتمند و دهک‌های پردرآمدی جامعه حذف شود، اما در این زمینه دولت تخلف کرده که باید این قانون اصلاح شود. ضمنا باید یارانه افراد نیازمند افزایش یابد.

    قوامی در پایان خاطرنشان کرد: میزان فعلی یارانه نقدی باعث شده تا فقط تورم در جامعه ایجاد شده و سودی هم برای یارانه‌بگیران نداشته است، البته در مجلس پیشنهاداتی برای ساماندهی یارانه نقدی طبق بودجه سال ۹۸ تدوین شده که پس از تصویب مجلس، نهایی می‌شود.

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x