[ad_1]

انواع گوشت قرمز در بازار مصرف با ثبات نسبی قیمت همراه است و قیمت‌ها نسبت به سال قبل مقداری متعادل شده اما در مقایسه با اوایل سال تغییر چندانی نکرده است. همچنین این محصول در نوع چرخ کرده مخلوط با قیمت کیلویی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان ارزان‌ترین و در نوع استیکی گوساله با قیمت کیلویی ۵۷ هزار تومان گران‌ترین مدل گوشت قرمز محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، ‌ اقلام مختلف گوشت قرمز ائم از گوشت گوساله و گوشت گوسفندی در اواخر سال گذشته در چند نوبت با افزایش قیمت روبرو شد و گران فروشی در زمینه این محصول اتفاق افتاد. اما بعد از شروع سال جدید قیمت گوشت قرمز متعادل‌تر و قیمت‌ها در بازار گوشت قرمز با ثبات نسبی همراه شد. البته شیوع بیماری تب کریمه کنگو هم به گفته فروشندگان در زمینه کاهش تقاضا و متعادل شدن قیمت بی تاثیر نبوده است.

آخرین بررسی‌ها از بازار گوشت قرمز نشان می‌دهد که هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوساله ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان، ‌گوشت گوساله ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان، ‌ران گوساله ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان گوشت ماهیچه ۴۵ هزار تومان و گوشت استیکی ۵۷ هزار تومان  قیمت دارد.

در میان اقلام مختلف گوشت گوسفندی نیز شقه گوسفندی با گردن کیلویی ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان، سردست گوسفندی کیلویی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ران، کتف و دست گوسفندی کیلویی ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان، ران گوسفندی کیلویی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان، ‌گردن گوسفندی کیلویی ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان و جگر سیاه کیلویی ۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید :  صادرات ۱۵۰میلیون دلار کالا از مازندران به عراق در سال۹۶














انواع گوشت قرمز (هر کیلوگرم) قیمت
گوشت مخلوط گوساله۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان
گوشت گوساله۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان
ران گوساله۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان
راسته گوساله۴۷ هزار تومان
ماهیچه۴۵ هزار تومان
گوشت استیکی گوساله۵۷ هزار تومان
شقه گوسفندی با گردن۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان
سردست گوسفندی۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان
ران، کتف و دست گوسفندی۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان
ران گوسفندی۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان
گردن گوسفندی۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان
جگر سیاه گوسفندی۴۸ هزار تومان

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران عراقارسال پول از فرانسه به ایرانبیت کوین مجانیپی پال پاسارگادترخیص خودرو بندرعباسترخیص کار سرخسترخیص کالا از بندر امام خمینیترخیص کالا از پستثبت شركت حمل و نقل بين الملليحمل بار شمیراناتحمل و نقل سنگینحمل و نقل ظریف بارخدمات بار هوایی ایران ایرخريد وفروش دلارخرید آیفون 4 لاک از آمریکاخرید از Ebay برای ایرانخرید اینترنتی بلیط فوتبالخرید اینترنتی حلقه نقرهخرید اینترنتی سیم کارت 0901خرید اینترنتی مجسمه پلی استرخرید خانه در خارج از کشورخرید خدمت خارجخرید دلار عمدهخرید کارت تلفن خارج از کشور پارس آنلاینخرید کالا از سایت خارجیخرید و فروش دلارخرید و فروش یوان چینرهگیری مرسوله های ناجاسایت آمازون دانلود سایفونشرایط واردات خودرو برای فرزندان شاهدصادرات چین به ایرانصادرات خشکبارصادرات خودروصادرات کانادا به ایرانصرافی پارسیطریقه خرید از امازونطریقه صادرات به عراققوانین گمرکی کره جنوبیقیمت تجهیزات شبکه رکقیمت خرید دلار در بازار تهرانمراحل ترخيص خودرو از پاركينگمستر كارت در ايرانمقالات حمل و نقل هوایینرخ حواله دلار به ترکیهنقل و انتقال پول به ایرانواردات ایران 1391واردات خودرو 2500 به بالاواردات قطعات خودرو از آلمانوب مانی ترانسفروظیفه ترخیص کار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها