[ad_1]

مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که واردات کود در صورت اخذ گواهی ثبت از موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهادکشاورزی، دیگر نیازی به مجوز این وزارتخانه ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علی معقولی این بخشنامه را که دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت تهیه کرده، در ۲۴ اردیبهشت ماه جاری به گمرکات اجرایی در سراسر کشور ابلاغ کرده است.

بر این اساس، ثبت سفارش و ورود کالا (انواع کود) با اخذ گواهی ثبت از موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهادکشاورزی ضروری است و دیگر نیازی به مجوز وزارت جهادکشاورزی نیست.

با این بخشنامه تنها کودهای نمونه که به صورت محدود از گمرک فرودگاه امام خمینی یا سایر مبادی ورودی وارد کشور می شوند، نیاز به اخذ مجوز جهادکشاوری دارند.

۲۱ مردادماه ۹۴ دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت جهاد کشاورزی مقرر کرد که ورود همه مواد کودی نیازمند اخذ گواهی ثبت از موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهادکشاورزی است.

 بخش کشاورزی کشور سالانه به حدود ۵ میلیون تن انواع کود نیاز دارد که ۷۵ درصد آن از تولیدات داخلی تامین می شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بیرجنداتاق بازرگانی هامبورگاصطلاح حمل هوایی در بازرگانیبیت کوین معتبرپست سريع بين الملليپی پال بیزینستجهیزات حفاظتی شبکه توزیعتجهیزات شبکه تهرانتجهیزات شبکه کیستونتحقیق در عملیات 1 حمل و نقلترخیص خودرو از گمرک خرمشهرترخیص کالا در چابهارحمل بار در کرجحمل و نقل هوایی حیواناتخدمات واردات از چینخريد تجهيزات شبكهخرید ابزار قالی بافیخرید از Ebay ققنوسخرید از ebay و ارسال به ایرانخرید اینترنتی حلقه نقرهخرید اینترنتی ژتون پوکرخرید مکمل از امریکارهگیری مرسوله پستی dhlسالنامه آماری حمل و نقل هوایی کشورسایت کارگوسایت همسر ایبیصادرات لوله های پلی اتیلنصرافي ثمينصرافی تهرانصرافی شرفیضوابط حمل و نقل مسافرطريقه واردات خودروطریقه خرید از سایت علی باباظرفیت پذیرش دکتری حمل و نقلفروش تجهیزات طلاسازیفروش خط تولید حلبکارگو در استانبولکارگو در ایووگروه ترخیص و بازرگانی ایکادگمرك قشملیست صادرات ایران به چینمستر کارت فیزیکی قابل شارژنحوه انتقال پول به چیننحوه واردات تجهیزات دندانپزشکینمايندگي وب مانيهک وب مانیواردات آمریکاواردات تراکتورواردات زغال چینیواردات قطعات کامپیوتر از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها