گله محقق داماد از رئیس جمهور/ «مشاوران شما باید درس‌شان را از نو بخوانند»- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مصطفی محقق داماد در مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور که در دانشگاه خاتم برگزار شد، اظهار داشت: در اهمیت علم شکی نیست ولی سوال این است که چه علمی را باید آموخت؟!

وی افزود: یک زمانی بشر به فکر بودن بود ولی الان بشر فقط به فکر داشتن است ولی دریغ از اینکه کسی توجه کند که مشکلات را باید با دانش و مدیریت علمی حل کرد و با داشته ها کاری نمیتوان کرد.

رئیس هیات امنای دانشگاه خاتم تاکید کرد: این باور که مدیریت یک علم تخصص است به حل مشکلات میتواند کمک کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد یک علم است، تصریح کرد: همین جا از رییس جمهور گله می کنم، یعنی چه که گفتید دانشمندان اقتصاد درسشان را از نو بخوانند؟! همین است که به اینجا رسیده اید.

محقق داماد خطاب به روحانی گفت: مشاوران شما باید بروند درسشان را از نو بخوانند.

وی با درخواست از نخبگان کشور گفت که برای بهتر شدن کشومان درس بخوانید و ادامه داد: اگر الان رتبه علمی صنعت در دانشگاه به عرش هم رسیده باشد ولی در عمل از این علم استفاده نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

 

این استاد دانشگاه خطاب به مسولان دولت تاکید کرد: شما که برای ورزش از خارج یک نفر را میاورید خب اگر نمیتوانید مشکلات کشور را حل کنید یک نفر را از همان جا بیاورید البته که ما میدانیم دانشمندان بسیاری در داخل کشور داریم که مورد غفلت قرار گرفته اند.

وی افزود: اگر برای ترافیک هم بلد نیستند مشکل را حل کنند یک نفر را از خارج بیاورند. الان اقتصاد کشور علمی اداره نمی شود و به همین دلیل الان این مشکلات را داریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x