[ad_1]

به گزارش تراز ، اکبر غمخوار  در نشست فعالان بازار گردشگری روسیه عنوان کرد: روس‌ها برای فرار از سرما و استفاده از آفتاب و برای درمان بیماری‌هایی که به‌علت کمبود ویتامین ب به آن دچار می‌شوند به کشورهای ترکیه، مصر و دوبی سفر می‌کنند.

هزینه بالای سفر به ایران دلیلی برای سفر نکردن روس‌ها به ایران است

وی ادامه داد: گردشگران روسی شناختی از ایران و ظرفیت‌هایی که در کشور ما وجود دارد ندارند و از طرفی هزینه بالای سفر به ایران دلیل دیگری برای سفر نکردن روس‌ها به ایران است. نبودِ راهنمای مسلط به زبان روسی از دیگر موضوعاتی است که باعث از دست رفتن این بازار مهم گردشگری شده است.

سفر روس‌ها به ایران برای آفتاب

غمخوار اضافه کرد: روس‌ها به‌دنبال دیدن آثار تاریخی‌وفرهنگی نیستند و فقط برای استفاده از آفتاب سفر می‌کنند. ما باید تلاش کنیم که امکانات و بستر مناسب را برای نیازهای گردشگران روس فراهم سازیم.

مدیرعامل دفتر خدمات‌گردشگری «راستین‌سیر» ادامه داد: روسیه ۲۵ میلیون مسلمان دارد که ما می‌توانیم برای استفاده از این فرصت برنامه‌ریزی کنیم.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاasus zenfone 6 خرید اینترنتیآزمون ترخیص کاری گمرکارسال پول از فرانسه به ایرانبانک صادرات 882بوئینگ 747 کارگوپست سریع بین المللپست سریع تی پی جیپی پال در اصفهانتجهیزات شبکه جدیدترخیص کار اصفهانترخیص کار گمرکترخیص کار گمرک شیرازتمدید کارت بازرگانی زنجانچگونه از علی اکسپرس خرید کنیمحمل بار شمیراناتحمل بار و بسته بندیحمل و نقل بین المللی ریلیخريد اينترنت 3g همراه اولخرید Ebay در ایرانخرید ابزار در مشهدخرید اپل از خارجخرید تجهیزات تصویربرداریخرید لپ تاپ از خارج کشورخریدار وب مانیشرکت حمل و نقل صحرا ترابرشرکتهای حمل و نقل بین المللی یخچالدارصادرات سنگ تزیینی به چینصادرات مس ایرانصرافی 361صرافی تهران 121صرافی یشفروش ابزار لوله کشیفریت بار سوئدقانون حمل و نقل هواییقوانین جدید گمرکیقیمت حمل کانتینر از چینکارت بازرگانی شخص حقیقیکارت بازرگانی شهرستانکارت بازرگانی مازندرانگلستان ترخیصگمرک غرب تهران ادرسمعاونت حمل و نقل منطقه 5هزینه فریت بار به اتریشهواپیما حمل دارو به یمنواردات از ترکیهواردات از چین Dhlواردات خط تولید شیشهواردات قطعات خودرو از آلمانواردات ماشینواردات یک خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها