[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت، پیشنهاد تمدید ۱۲ ماهه توافق کاهش تولید نفت روی میز است.

نواک گفت: «پیشنهاد مطرح شده، حفظ سهمیه های فعلی است… طول این تمدید ۹ ماه است. ما امکان تمدید توافق تا ۳ ماه دیگر (یعنی تا ژوئن ۲۰۱۸) را نیز بررسی خواهیم کرد.»

عراق هم اعلام کرد، تمدید ۱۲ ماهه توافق کاهش تولی که یک مدت زمان به طور غیرمعمول طولانی برای توافق کاهش تولید اوپک است، بر روی میز قرار دارد.

گری راس، رئیس بخش نفت موسسه پیرا انرژی گفت: «اوپک تاکنون هم دستاوردهای زیادی داشته است. آنها حتی قبل از شروع به کاهش تولید، جلوی رشد مازاد عرضه را گرفتند.»

آمریتا سن، تحلیلگر موسسه انرژی اسپکتس هم گفت: «اگر اوپک بتواند نگرانی ها در باره توازن بازار در سال ۲۰۱۸ را کاهش دهد، این به رشد قیمت ها در سال ۲۰۱۷ کمک خواهد کرد.»

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران نیز که کشورش در بسیاری از نشست های قبلی اوپک با عربستان اختلاف نظر داشته است در وین گفت، به نظر می رسد که اوپک به اجماعی در خصوص تمدید ۹ ماهه توافق دست یافته است. وی افزود: «من با نظر اکثریت همراهی خواهم کرد.»

خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان در پاسخ سوال خبرنگاران در مورد اینکه آیا کمیته اوپک بر روی تمدید ۹ ماهه توافق کاهش تولید به اجماع رسیده تنها دست خود را به نشانه موفقیت نشان داد.

اوپک امروز در نشست خود در وین در مورد تمدید توافق کاهش تولید تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  هنگ کنگ بازهم آزادترین اقتصاد جهان لقب گرفت

انتهای پیام/۹۸

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني وصنايع ومعادن تهراناتاق بازرگانی ایران و انگلیساتاق بازرگانی قرقیزستانارسال پول به نروژانتقال پول به مستر کارتبانک صادرات 4196بيت كوين خريدترخیص از بیمارستان به انگلیسیترخیص کار به انگلیسیترخیص کالا از گمرک فرودگاهترخیص کالا نوشهرترخیص گوشی موبایلحمل بار زنجانحمل کالا از چین به تهرانحمل و نقل دریایی سیناحمل و نقل زمینی به اروپاحمل و نقل عمومی هواییحمل و نقل هوایی و گردشگریخرید از Amazon و Ebayخرید تجهیزات رباتیکخرید دستگاه ساخت لیوان یکبار مصرفخرید دلار هنگ کنگخرید مبل از چینراهنمای خرید از سایت آمازونرهگيري مرسوله سفارشيسایت خرید ابزار یراقشرایط ثبت شرکت حمل و نقل بین المللیصادرات ایران به چین چیستصادرات کاستاریکا به چینصرافی حواله یوروصرافی صادقیهطریقه واردات خودرو از دبیفرستادن پول به حساب دیگرفروش دلار تقلبیفروشنده وب مانیفریت بار یعنی چهقیمت فریت بار به اتریشکارگو بنگلادشنحوه واردات خودرو از عراقنمایشگاه حمل و نقل 92نمایندگی مستر کارت در ایراننمایندگی وبمانی در ایرانهزینه حمل هوایی بارواردات از چینواردات از چین با سرمایه کمواردات از ژاپنواردات خودرو از دبی به قشمواردات خودرو هیوندایواردات سال 92واردات طلا از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها