[ad_1]

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بانک رفاه در هفت ماهه نخست سال جاری، در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر ۱۵۵.۵۲۷میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
این بانک در سال ۹۶ و هفت ماهه نخست سال ۹۷، تعداد ۱۸.۸۶۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مدد جویی به مبلغ بیش از ۲.۱۷۸ میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی این بانک پرداخت کرده است.
بانک رفاه همچنین در مقطع هفت ماهه نخست سال جاری، مبلغ بیش از ۱.۱۷۲ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است.
این گزارش حاکی است، بانک رفاه در مقطع هفت ماهه ابتدای سال جاری، بالغ بر ۲۲.۳۵۴ میلیارد ریال انواع ضمانتنامه های ریالی به تعداد ۱۷.۱۷۵ فقره صادر کرده است.
همچنین شعب این بانک از محل سپرده های قرض الحسنه نزد خود و در هفت ماهه نخست سال جاری، تعداد ۳۵.۴۵۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ ۵.۴۶۲.۹۰۵ میلیون ریال پرداخت کرده است.
 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها