گردهمایی بین‌المللی معدنی‌ها در تهران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی و صنایع وابسته، ‌ امروز، با حضور ۳۵ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

    به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، امروز (جمعه) چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی  و صنایع وابسته (ایران کانمین ۲۰۱۸)  با حضور بیش از ۸۰ شرکت بزرگ داخلی و ۴۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

    در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، محمدرضا بهرامن – رئیس خانه معدن ایران – با اشاره به حضور ۳۵ کشور خارجی در این نمایشگاه، گفت:‌ علیرغم نگاه تحریمی و مسمومی که در ماه‌های اخیر نسبت به ایران ایجاد شده، ‌ این دوره از نمایشگاه ایران کانمین پرشورتر و با نگاه علمی‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شده است.

    وی افزود: در نمایشگاه امسال فضایی فراهم شده تا آخرین اطلاعات مورد نیاز بخش معدن در حوزه  محیط زیست، منابع طبیعی و سرمایه‌گذاری در اختیار فعالان این بخش گذاشته شود و همچنین با توجه به نیازهای دانشجویان در راستای بهبود ارتباط صنعت با دانشگاه حرکت کنیم.

    رئیس خانه معدن، با اشاره به سهم ۴۰ درصدی معدن در اقتصاد کشور، اظهار کرد:‌ این نمایشگاه می‌تواند به صورت مهندسی و استاندارد شده نشان‌دهنده پتانسیل و ظرفیت کشور در بخش معدن باشد که تاکنون به طور کامل از آن استفاده نشده است.

    به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، این نمایشگاه به همراه برگزاری کنگره بین المللی معدن و کنفرانس مهندسی معدن ایران تا روز ۱۴ آبان، هر روز از ساعت ۹ صبح تا پنج عصر ادامه خواهد داشت.

    انتهای پیام

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x