[ad_1]

به گزارش تراز ، این روزها بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو باعث شده تا قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار افزایش قابل توجهی داشته باشد. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو، افزایش قیمت‌های نامعقول خودروهای خارجی عاملی شده تا مردم دست از خرید کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت واردات خودرو باشند.

در حال حاضر قیمت توسان از ۱۸۰ میلیون تومان به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است. همچنین سراتو با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۸ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت النترا هم با رشد ۱۰ میلیون تومانی به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است.

البته علاوه بر افزایش قیمت خودروهای وارداتی پراید ۱۱۱ هم از غافله گرانی‌ها عقب نمانده و هم اکنون با قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. فروشندگان خودرو دلیل افزایش قیمت این محصول را عرضه محدود آن توسط خودروسازان می دانند.

 در کنار افزایش قیمت محصولات خارجی، سایپا و پارس خودرو هم براساس مجوز شورای رقابت لیست جدید قیمت محصولات خود را تعیین و از فردا اجرایی خواهند کرد. بر همین اساس بازار راکد خودرو از فردا شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی هم خواهد بود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بوشهراتاق بازرگانی و صنایعانتقال پول به پی پالبيت كوينپی پال افتتاح حسابترخیص خودرو از گمرک بوشهرترخیص کار در قشمترخیص کار گمرک فرودگاه امامترخیص کالا از گمرک رجاییترخیص کالا نوشهرجدیدترین تجهیزات شبکهحمل و نقل بار یخچالیحواله دلار نیوزلندخريد از سايت Ebayخرید بلیط خارج از کشورخرید تجهیزات خشکشوییخرید خط تولید پاستیلخرید خط تولید فیلتر هواخرید ویزا و مسترکارترهگیری پست بین المللیرهگیری مرسولات ناجا در پستستاد ترخیص خودرو رباط کریمشرکت حمل و نقل بین المللی فراگامان جهانشرکت های صادرات به چینصادرات خشکبار به چینصادرات خودروصرافی بهمنیصرافی دنیاصرافی های منطقه 8 تهرانطریقه خرید از چینطریقه ی گرفتن مستر کارتفروش ابزار نقره سازیقوانین گمرک دبیقیمت حواله یوان چینکارگو از مالزی به ایرانکارگو به ایرانکارگوناگونگمرک خراسان جنوبیگمرک یعنی چیمستر کارت پست بانکنرخ خرید دلار صرافینمایشگاه حمل و نقل 94واردات افغانستانواردات امريكا من النفطواردات امریکا از چینواردات ایرانواردات بنزینواردات ذرت و سویاواردات هونداواردات یراق آلات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها