[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، متوسط بارندگی سالانه در پهنه گسترده ایران ۲۵۰ میلی‌متر است در حالی که این میزان بارندگی به‌طور یکنواخت در سراسر کشور رخ نمی‌دهد.

در برخی نقاط ایران در طول سال کمتر از ۱۰۰ میلی‌متر بارندگی داریم؛ این درحالی است که در برخی دیگر از نقاط کشور بیش از ۱۰۰۰ میلی‌متر در سال بارش به ثبت می‌رسد.

در سال آبی جاری (از ابتدای مهر ماه ۹۵ تاکنون) متوسط بارش‌های کشور ۲۲۷ میلی‌متر بوده اما در این بین برخی نقاط بسیار کمتر از این رقم و برخی نقاط بسیار بیشتر از این رقم بارش داشته‌اند.

کم بارش ترین نقطه ایران در سال آبی جاری با ثبت ۲۰.۴ میلی‌متر بارش ، زابل در استان سیستان و بلوچستان بوده است. پس از آن، شهر یزد (ایستگاه سنجش باران مرکز پژوهشی یزد) در استان یزد با ثبت ۲۱.۸ میلی‌متر بارش در رتبه بعدی کم بارش ترین نقطه ایران در سال آبی جاری قرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها1 بیت کوین رایگاناتاق بازرگانی تهران طرح ترافیکارسال پول به ایران از انگلستانبانک صادرات 0001بهترین قیمت حواله یوانپست سریع به ترکیهپست سریع به خارج از کشورپست سریع بین المللی Tntپیگیری شماره مرسوله پستتجهیزات شبکه قیمتتجهیزات شبکه نوشهرتحلیل سایت آمازونترخیص بندر لنگهترخیص خودرو جانبازانترخیص کار خودروترخیص کار گمرک در کرجترخیص کار یعنی چهترخیص کالا از گمرک جلفاترخیص واردات خودروچگونگی خرید از امازونچگونه از ebay خريد كنيمحمل بار پیروزیحمل و نقل بین الملل سدیدبارحمل و نقل بین المللی پادیناحمل و نقل یخچال فریزرحمل ونقل بار درون شهریخرید از آمازون ققنوسخرید اینترنتی ذهن برترخرید اینترنتی طبلخرید خط تولید تیرچهخرید خط تولید موکتخرید کالا از سایت Ebayسایت آمازون مقالهشرکت حمل و نقل بین المللی فراگامان جهانشرکتهای واردات کالا از چینصاحب سایت ایبیصادرات به چينصرافی جوانعلی اکسپرسفرق پست اکسپرس با پیشتازفروش ابزار چرم دوزیفریت بار فرودگاه امامقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیگمرک امام خمینی تلفنگمرک تعرفهگمرک قشممستر کارت ایرانیانمستر کارت دانشجوییواردات مصر 2013واردات نخ

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها