[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سودجویان در جدیدترین شیوه کلاهبرداری با رصد افرادی که در حال خرید هستند پیامکی با محتوی “بزن به این کارت” را برای افراد ارسال می‌کنند و این پیامک در هنگامی که اشخاص قصد ارسال وجوه مبالغ در ازای خرید و یا انتقال وجوه به دوستان و آشنایان یا اشخاص دیگر را دارند منجر به اشتباه و ارسال مبلغ به شماره کارت ارسالی در پیامک می‌شود

در میان ده‌ها پیامک تبلیغاتی که این روزها مشترکان اپراتورهای تلفن همراه دریافت می‌کنند، یک پیامک جالب با محتوی «بزن به این کارت» که جدید ترین شیوه کلاهبرداری است منجر به فریب افراد و ضررمالی شده است.در این شیوه از کلاهبرداری فریب خوردگان که در لحظه ارسال این پیامک قصد واریز مبلغی را به حساب شخصی را دارند به اشتباه پول را به حسابی که فرد کلاهبردار ارسال کرده واریز می‌کنند.

بر اساس مشاهدات و شکایات واصله از مردم در این خصوص به پلیس فتا این پیامک و نظیر آن مکرر برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود که منجر به انتقال مبالغ هنگفتی از فریب خوردگان به اشتباه برای کلاهبرداران شده است که اطلاع رسانی در خصوص این شیوه جدید کلاهبرداری را ضروری می‌کند.

از این رو مردم باید با آگاهی از ارسال پیامک هایی از این دست که شیوه جدید کلاهبرداری است باید در هنگام انتقال وجوه هوشیار باشند تا از انتقال وجه به حساب کلاهبرداران جلوگیری شود.

البته در برخی موارد محتوای این پیامک بسیار صمیمی است و با عنوان “عزیزم بزن به این کارت” است که منجر به اشتباه افراد در هنگام انتقال وجوه شده است. از این رو اطلاع رسانی این شیوه جدید کلاهبرداری برای جلوگیری از وقوع جرائم ضروری است.

بیشتر بخوانید :  واردات ۶ خوراکی معروف خارجی ممنوع شد

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها