[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ماموران گمرک در عملیات مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر،  یک محموله قاچاق نعل اسب کشف کردند . این محموله نعل اسب در بازرسی تیم سگ های کالایاب و مواد یاب گمرک از یک کامیون ورودی به کشور کشف و ضبط شد .

کشف محموله قاچاق نعل اسب موجب حیرت ماموران گمرک شد و پس از تحقیقات بیشتر ماموران گمرک متوجه شدند با توجه به هزینه های نه چندان زیاد پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی ،  علت این اقدام عدم ثبت سفارش و صدور اجازه ورود این کالا به کشور بوده است .

قاچاقچیان پس از اینکه متوجه می شوند مجوز ورود این کالا صادر نمی شود اقدام به انتقال کالا از یکی از کشورهای منطقه قفقاز به کشور افغانستان نموده و از آنجا با جاسازی در یک کامیون ورودی قصد داشتند به صورت قاچاق این محموله را وارد کشور کنند .

در این عملیات مقدار ۲۵۰ کیلو گرم انواع نعل اسب که به شکل ماهرانه ای در داخل یک کامیون جاسازی شده بود توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شد .

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها