کشف محموله ۸ میلیاردی سیگار قاچاق

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

سردار منوچهر امان اللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله بزرگ سیگار قاچاق به کشور با خبر شدند و توقیف آن را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی افزود: این محموله از مرزهای غربی وارد شده و در راه تهران بود که صبح امروز توسط ماموران پلیس آگاهی در جاده کرمانشاه به بیستون متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را به صورت ماهرانه ای در داخل اتاقک مخفی کامیون، جاسازی و اطراف آن را با کارتون خالی پوشانده بودند، گفت: ماموران پس از بررسی کامیون مورد نظر یک میلیون ۶۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند که به گفته کارشناسان ارزش محموله حدود ۸ میلیارد ریال است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، عنوان کرد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x