[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، فرابورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، شاهد دهمین عرضه اولیه سال جاری بود و در جریان آن ۲۰ میلیون سهم از کل سهام شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت که آذرماه سال ۹۶ در بازار دوم فرابورس پذیرش شده بود برای نخستین بار عرضه شد و ۲۵۳ هزار و ۵۷۵ نفر در این عرضه مشارکت کردند.

دامنه ثبت سفارش در عرضه اولیه «زکشت» که به روش بوک‌بیلدینگ انجام شد از مبلغ ۳۰۰۰ تا ۳۱۵۰ ریال در نظر گرفته شد که هر سهم «زکشت» در سقف این بازه یعنی ۳۱۵۰ ریال قیمت خورد.

این عرضه اولیه تقاضای بیش از ۹۳ میلیون و ۵۳۲ هزار سهمی را تجربه کرد که به ۲۵۲ هزار و ۲۰۱ کد معاملاتی که در سقف دامنه قیمتی تقاضا وارد کرده بودند ۸۰ سهم اختصاص داده شد.

محور فعالیت شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، احداث و اجرای فعالیت‌های دامپروری و کشاورزی است از همین رو در گروه زراعت و خدمات وابسته در بازار فرابورس ایران درج شده است.

گفتنی است که در گروه زراعت و خدمات وابسته در مجموع بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ۷ شرکت در نمادهای «زقیام»، «زبینا»، «زگلدشت»، «آبین»، «زشگزا»، «آینده» و «تلیسه» وجود دارد که با عرضه ۱۰ درصد از سهام «زکشت» این نماد نیز به جمع گروه شرکت‌های زراعی پیوست.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها