[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال، ماموران شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد یک هزار و ۱۶۹ کارتن کارد و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها