[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از ایلنا، علی‌اکبر مختاری گفت: با دریافت گزارشی در مورد اینکه یک خودروی نیسان اقدام به انتقال سهمیه گازوئیل یکی از شرکت‌های تولیدی در آبیک قزوین به شهرستان نظرآباد کرده بود؛ موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از احراز صحت گزارش، با دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی نظرآباد گازوئیل‌های مکشوفه توقیف و به انبار شرکت فرآورده‌های نفتی انتقال و پرونده برای ادامه رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به کشف انبار دپوی محصولات تولیدی شامل کنسرو، مواد غذایی و رب گوجه‌فرنگی در یکی از شرکت‌های صنعتی استان، گفت: موضوع در دستور کار گشت مشترک و شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان نظرآباد قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع، روسای ادارات تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت و فرماندهی پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد شخصاً در محل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: طی بازدید انجام‌شده موضوع احتکار و گران‌فروشی محصولات تولیدی در دستور کار قرار گرفت و برای انجام اقدامات کارشناسی و بررسی‌های تخصصی انبار شرکت پلمپ و بازرسان صنعت، معدن و تجارت در دفتر فروش شرکت مستقر شدند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها