کاهش ۶۸نفری کاندیدای اتاق تهران نسبت به دوره قبل/ تاکنون انصرافی نداشتیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم بهادرانی در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوسدر واکنش به کاندید شدن قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار سابق مشهد که آبان ماه به موجب قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان از سمت خود خداحافظی کرده بود، اظهار کرد: ایشان دیگر شهردار مشهد نیست و با وجود داشتن فعالیت اقتصادی، مشکلی در کاندید شدن و شرکت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران نداشتند.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند کارت بازرگانی داشته‌ و فعال اقتصادی هستند، خامسی نیز به واسطه همین کارت توانسته کاندید شود؛ البته در برخی از کاندیداها شبهه‌هایی وجود دارد که در حال بررسی است و فعلا نمی‌توان آن‌ها را عنوان کرد.

بهادرانی درباره حضور جوانان در انتخابات دوره نهم اتاق تهران گفت: جوانان برخلاف سال گذشته که رویکرد انفرادی داشتند، امسال به صورت تشکلی در انتخابات شرکت کرده‌اند که حرکت خوبی بود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران تصریح کرد: به رغم این که افرادی از احتمال انصراف خود از این دوره انتخابات خبر می‌دادند، تا کنون مورد انصرافی نداشته‌‎ایم.

بهادرانی همچنین درباره تخلفات برخی از اتاق‌های استانی افزود: تخلفات رخ داده در اتاق‌های استانی در خصوص صدور بیش از حد کارت بازرگانی، در حیطه نظارتی ما نیست.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x