[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: دولت در لایحه بودجه ۹۸ پیشنهاد داده سهم صندوق توسعه ملی از درآمد حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی و گاز را از ۳۴ درصد فعلی به ۲۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، مطابق تبصره یک لایحه بودجه ۹۸، سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت، بیست درصد تعیین می شود. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است در طول سال و متناسب با وصول منابع، بلافاصله نسبت به واریز این وجوه و سهم ۱۴.۵ درصد شرکت ملی نفت ایران از کل صادرات نفت خام  و میعانات گازی(معاف از تقسیم سود سهام دولت) وسهم ۱۴.۵ درصد شرکت ملی گاز ایران از محل صادرات صادرات گاز (معاف از تقسیم سود سهام دولت و مالیات با نرخ صفر) و همچنین سهم سه درصد موضوع ردیف درآمدی  ۲۱۰۱۹جدول شماره ۵ این قانون اقدام نماید. مبالغ مذکور به صورت ماهانه واریز و از ماه یازدهم سال محاسبه و تسوبه می شود.

گزارش هزینه کرد وجوه این بند هر سه ماه یک بار توسط وزارت نفت به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و انرژی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می گردد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها