[ad_1]

در بازار امروز – یکشنبه – سکه تمام طرح جدید ۵۰۰۰ تومان کاهش یافته و به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و از سوی دیگر دلار آمریکا با روند نزولی و افت ۱۰ تومانی قیمت ۳۷۷۴ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، ‌ در میان سایر قطعات سکه، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با افزایش و کاهش هزار تومانی ۶۲۱ و ۳۶۱ هزار تومان فروخته می‌شوند و سکه گرمی نیز ۲۴۵ هزار تومان قیمت دارد.

در بازار ارز یورو با کاهش ۱۲ تومانی نسبت به روز قبل ۴۴۲۸ تومان، پوند انگلستان با افت هشت تومانی ۴۹۰۴ تومان  و لیر ترکیه با کاهش دو تومانی ۱۰۹۶ تومان فروخته می‌شود. دلار مبادله‌ای نیز در بازار امروز ۳۲۶۷ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

در میان انواع طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۶۰۰ تومان کاهش قیمت داشته و ۱۱۴ هزار و ۱۵۲ تومان عرضه می‌شود و مثقال طلا با ۳۰۰ تومان افت قیمت ۴۹۵ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد. همچنین اونس برای معاملات در بازار جهانی طلا بدون تغییر نسبت به دیروز ۱۲۵۵ دلار و ۵۰ سنت داد و ستد می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.















نوع طلا قیمتتفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۴ هزار و ۱۵۲ تومان۶۲۳ تومان کاهش
مثقال طلا۴۹۵ هزار و ۷۰۰ تومان۳۰۰ تومان کاهش
اونس در بازار جهانی طلا۱۲۵۵ دلار و ۵۰ سنتبدون تغییر
نوع سکه


سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان۵۰۰۰ تومان کاهش
نیم سکه۶۲۱ هزار تومان۱۰۰۰ تومان افزایش
ربع سکه۳۶۱ هزار تومان۱۰۰۰ تومان کاهش
سکه گرمی۲۴۵ هزار تومان۲۰۰۰ تومان کاهش
نوع ارز


دلار آمریکا۳۷۷۴ تومان۱۰ تومان کاهش
یورو۴۴۲۸ تومان۱۲ تومان کاهش
پوند انگلستان۴۹۰۴ تومان۸ تومان کاهش
لیر ترکیه۱۰۹۶ تومان۲ تومان کاهش
یوان چین۵۷۷ تومان۱ تومان کاهش
درهم امارات۱۰۳۱ تومان۱ تومان کاهش

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هابانک صادرات 4196پست سریع بین المللپست سریع داخلیتجهیزات شبکه لگرندترخیص کار بندر امامترخیص کار قطعات کامپیوترترخیص کالا از گمرک چابهارترخیص کالا در سرخسترخیص کالا هواییتعرفه واردات خودرو از دبیحد ترخص تهران كجاستحمل بار مالزیحمل و نقل بین المللی گرجستانحمل و نقل زمینیحمل و نقل فوق سنگینحمل و نقل کیشحمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانحمل ونقل دریایی خزرحواله یوان به چینخرید ابزار وبلاگخرید تجهیزات شکارخرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمانخرید دلار کلیکیخرید کارت تلفن خارج از کشورخرید لباس آمازونخرید و فروش خط تولیدخرید و فروش خط تولید پلاستوفومخرید و فروش دلار جرم استرهگیری دقیق مرسولات پستیستاد ترخیص خودرو رباط کریمصادرات جنوب افريقياصادرات سال 1391صادرات میوه به چینصادرات میوه به روسیهصرافی صوفیطریقه صادرات به عراقفروش تجهیزات چاپخانهفروش خط تولید صابون بهداشتیفریت بار به دانمارکقوانین گمرکی کاناداقیمت فروش خط تولید ظروف یکبار مصرفکارت بازرگانی پنج سالهلیست خرید ابزارمدارک ترخیص کالا از گمرکمستر کارت ارزانمستر کارت رایگان برای ثبت ناممستر کارت شیرازنرخ حمل کانتینر از چینهک مستر کارتهمه چیز درباره ی بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها