[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، گروه خودرو سازی پژو اعلام کرد که فروش نیمه اول سال این شرکت د اروپا کاهش یافته است و در چین هم به سقوط خود ادامه می‌دهد، با این حال بازگشت رسمی این خودروساز فرانسوی به بازار ایران آمار فروش کلی آن را همچنان در محدوده مثبت نگاه داشته است و در کل این رکت ۲.۳ درصد فروش خود را افزایش داده است.

سازنده خودروهای پژو، سیتروئن و دی‌اس، که توافق کرده است طی قراردادی که امسال منعقد خواهد کرد اوپل را هم از جنرال موتورز خریداری کند، در محدوده زمانی ژانویه تا جون به رکورد فروش ۱.۵۸ میلیون خودرو در سراسر جهان رسید که نسبت به رقم ۱.۵۴ میلیون سال گذشته رشد داشته است.

اما فروش پژو در چین بیشتر سقوط کرد و ۴۹ درصد کاهش به تنها ۱۵۲۳۸۰ خودرو در نیمه اول سال رسید که فروش برند سیتروئن هم ۶۳ درصد کاهش داشت. کاهش فروش طولانی مدت باعث تغییرات و اصلاحاتی در بخش مدیریت و توزیع شد و مدیر اجرایی ارشد کارلوس تاوارز درخواست کرد تولید خودروهای SUV بیشتر شود.

لیندا جکسون رییس برند سیتروئن در بیانیه‌ای گفت: خارج از چین که ما در حال بازسازی شبکه فروش خود هستیم فروش کلی سیتروئن در حال افزایش است.

در اروپا که منطقه خانگی PSA و بزرگترین بازار آن محسوب می‌شود، فروش این شرکت با ۱.۹ درصد کاهش به ۱.۰۴ میلیون خودرو رسید که بیشتر آن مربوط به کاهش شدید فروش در برند دی‌اس بود که با کاهشی ۴۵ درصدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید :  بازدید وزیر صنعت از منطقه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد

هرچند ایران نقطه روشن فروش در نیمه اول سال بود. بازگشت فروش رسمی به این کشور باعث شد PSA فروش خود در خاورمیانه و آفریقا را بیش از سه برابر کرده و به ۲۷۷۹۷۱ خودرو برساند. با حذف این منطقه از آمار فروش شرکت PSA فروش آن در کل ۱۱ درصد سقوط داشته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاتجهیزات شبکه بلدنترخیص کار اروندترخیص کار استاراترخیص کار گمرکچگونگی خرید کتاب از آمازونحمل بار سعادت آبادحمل بار هوایی ایران ایرحمل بار یزدحمل و نقل بين المللي خليج فارسحمل و نقل بین المللی چکاد مهرحمل و نقل و ترافیک شهریحمل و نقل یخچال فریزرخرید اینترنتی ابزار و یراقخرید اینترنتی خارجخرید چینی در بانهخرید خط تولید چای کیسه ایخرید دلار با کارت ملیسایت اتاق بازرگانی گرگانسایت امازون کتابسایت شرکت آمازونسایت کتابخانه آمازونصادرات ظروف تفلونصادرات نفت ایران به چینصرافی خ رسالتصرافی دوقرونضوابط حمل و نقل مسافرفروش ابزار هیوندایفروش خط تولید فیلتر هوا در اراکفروشگاه ابزارقوانین گمرکی منطقه آزاد اروندقوانین واردات خودرو از دبیقیمت پست اکسپرسکارت بازرگانی شرکت تعاونیکارت بازرگانی صنعتیکارت بازرگانی واردات از چینکارت بازرگانی وزارت بازرگانیکارگو در استانبولگمرک رجایی هرمزگانگمرک هرات افغانستانگنجینه سپهر 2 صادراتمتصدی حمل ونقل زمینیمعینیت عواید و گمرکاتنحوه ترخیص کالا از گمرکنحوه ترخیص کالا از گمرک اصفهانواردات تراکتور دست دومواردات چوب روسیواردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات ظروف چینیواردات گوشی از دبیواردات و صادرات ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها