چه کالاهای را از چین وارد کنیم ؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

 

وارد کردن محصولات از کشورهای دیگر بخشی از تجارت است،که به راستی ایده و فکر خوبی می باشد. این موضوع به راستی به رشد و پیشرفت شما در تجارت کمک می کند و همچنین کمک می کند به شما تا یک رابطه ی خوبی را با مشتریان خارجی و دیگر مشتریان داشته باشید که این موضوع به وسیله ی وارد کردن محصولات از چین برای شما صورت می گیرد.

ایران یکی از بهترین وارد کنندگان می باشد که محصولاتی از کشورهای دیگر وارد می می کند

به جز ایران ، ایالت متحده، انگلستان، استرالیا، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، و تعدادی از کشورهای دیگر هستند که وارد کننده ی محصولات از چین می باشند.

 

محصولاتی که از چین وارد  ایران می شوند

برخی از محصولات مشترکی که ما از چین به ایران  وارد می کنیم عبارت اند از:

  • وسایل نقلیه به استثنا ریل خط راه آهن
  • لوازم ماشین
  • فلزات و دستگاه فولاد
  • پلاستیک و محصولاتی که به منظور تزیین برخی کالاها ساخته می شوند.
  • البسه ای که کشباف و یا قالب باف نیستند.
  • مبلمان و دیگر قطعات و وسایل مبلمان
  • تجهیزات ورزشی، اسباب بازی و تجیهزات تولید نیرو و دستگاه های برقی و الکتریکی
  • همچنین کتاب های راهنمای تکامل یافته ای برای مطالعه درباره ی چگونگی وارد شدن محصولات از چین به ایران  وجود دارد.
  • جدا از محصولاتی که در قسمت بالا ذکر شده است، محصولات دیگری هم وجود دارد که از چین به ایران  وارد می شود.

 

در حال حاضر زمانی که شما به وارد کردن محصولی فکر می کنید، در قدم اول سوالاتی به ذهن شما خطور می کند که چه محصولاتی بهتر و مهم تر است.

در حال حاضر سوالی که برای شما پیش آمده است به طور کامل به پاسخ های شما بستگی دارد. مهم ترین چیز در واردات به طور کامل به شرایط بازار بستگی دارد. شما به طرحی در تولید محصولات نیاز دارید که منجر به سود بیشتری برای شما شود.

گرچه در واردات بیشترین ضرر و زیان وجود دارد اما ضرر و زیان در تولید لباس و لوازم جانبی کوچک ،کم تر است.

در مواقعی که شما  به فکر وارد کردن محصولی در بازار محلی خود هستید ، در سر راه شما موانعی وجود دارد.

 

فکر کردن به قوانین سریع و هوشمند

بنابراین اگر می خواهید به تجارت فکر کنید به قوانین هوشمندانه نیاز دارید. مردم پیش از این در تجارت،  دانش و آگاهی بهتری داشتند وشخصی که شروع به این حرفه می کرد نیاز به یک برنامه ریزی داشت.

عملا صاحبان با تجربه در این تجارت، این محصولات خاص و ویژه را در حاشیه بهتر از شما می شناسند  که شما می توانید به هر شخصی در هر مرحله از وارد کردن محصول از چین دست و پنجه نرم کنید و وارد عمل شوید.

او به طور شخصی عامل حمل و نقل در گمرک و غیره است.

شما نیاز به تماس با بهترین عوامل حمل و نقل دارید که به شما در گرفتن محصولات در موقعیت و مکان خود کمک می کنند. و با تهیه کنندگان و کارپردازان خارج از کشور تماس پیدا می کنید.

با جهانی  شدن در حال رشد و با بازار در حال رشد، محصولات چینی در تمام نقاط جهان، مدل کسب و کار به طور کاملا مستقل و جدید ساخته شده است. این مدل ها منابع جدیدی در تولیدات چینی است  که پیشنهادات قابل توجهی در این باره صورت گرفته و به این موضوع کمک می کند.

 

چند نکته مهم که باید در ذهن داشته باشید.

اگر شما واردات محصولات خود را از چین به ایران وارد می کنید، چیزهای مهم دیگری وجود دارد که باید به آن عمل کنید.

این موضوع به شما کمک می کند تا تجارت خود را به شکوفایی و رشد برسانید و بازار خوبی را برای وارد کردن محصولات چینی ایجاد کنید.

ایجاد یک رابطه خوب با شخصی که در حال بازاریابی با تولید کننده ها است، به شما کمک خواهد کرد که محصولات را با نرخ پایین تری بدست آورید.

داشتن  علم و اگاهی خوب در بازار به شما کمک خواهد کرد تا در حال حاضر بهترین فروش را داشته باشید و محصولات خاصی را در هر زمان وارد کنید.

در مورد تقاضای مشتریان و روندی که در بازار وجود دارد و واردات محصولات بر این اساس، بهتر است اگاهی داشته باشید این موضوع به شما کمک خواهد  کرد تا محصول چینی سودآوری را بدست اورید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x