چرا می‌گویید گل نخرید؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اکبر شاهرخی اظهار کرد: طی روزهای گذشته پس از انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم شاهد بوده‌ایم که در موارد بسیار وزرا اعلام کرده‌اند که برای ما گل نفرستید، حال پرسش ما آن است که در شرایط فعلی که بازار نیز وضعیت خوبی ندارد حمایت از تولید کنندگان و فعالان داخلی کشور با این دستورالعمل‌ها چگونه میسر است.

    وی ادامه داد: ما در حوزه گل و گیاهان زینتی صادرات نداریم. از سوی دیگر در این بخش برای بخش قابل توجهی از مردم اشتغال ایجاد شده است. برای خرید گل نیز معمولا مناسبت‌هایی خاص لحاظ می‌شود، حال اگر قرار باشد این فرهنگ در جامعه جا بیفتد که در موارد مناسبتی هم گل خریداری نشود، این صنعت از بین خواهد رفت و بخش قابل توجهی از اشتغال که به واسطه آن ایجاد شده نیز از بین می‌رود.

    رئیس اتحادیه گل فروشان ادامه داد: ما حتی دوست داشته و تلاش داریم که در بخش صادرات گل‌های زینتی بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم تا اشتغال بیشتری در بازار ایجاد شود، اما در شرایط فعلی که تولید پاسخگوی این نیاز نیست، قطعا نیاز به حمایت دولت و در نظر گرفتن سوبسیدهایی برای این بخش هستیم.

    شاهرخی اظهار کرد: در هر صورت اکنون قیمت گل ما از بازارهای جهانی بیشتر است و این مساله حضور و رقابت در عرصه بین الملل را سخت می‌کند. بر همین اساس نیازمند حمایت‌هایی در این بخش هستیم.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به مراسم ازدواج اشاره کرد و گفت: حتی برای این مراسم هم اکنون شرایط به گونه‌ای شده که باغ‌ها و تالارهایی که در خارج شهر و یا حتی داخل شهر فعالیت دارند خود مسوولیت تهیه گل را برعهده می‌گیرند که این مساله نوعی تداخل صنفی محسوب شده و شرایط کار را برای همکاران ما دشوارتر می‌کند

    [ad_2]

    Source link

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x