چالش «ثریا» در اولین گام/ اطلاع رسانی به نمایندگان مجلس باز هم متوقف شد + فیلم توضیحات

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی یک سال گذشته، فشارها به صداوسیما برای توقف برنامه‌های نقاد ــ مانند «ثریا» ــ موجب شد عملاً پخش این برنامه‌ها متوقف شود. اما هفته گذشته، محسن مقصودی، مجری و برنامه‌ساز برنامه شناخته‌شده «ثریا» با انتشار ویدئویی کوتاه، از حل یک‌باره مشکلات این برنامه در سازمان صداوسیما خبر داده بود، طرفه اینکه علاوه بر پخش خود برنامه ثریا، قول همکاری برای پخش مستندهای ساخته‌شده توسط همکاران این برنامه نیز توسط مسئولان سازمان داده شد.

علت این تغییر رویکرد یک‌باره از سوی مسئولان سازمان اعلام نشد؛ اما به‌عنوان مطلع پخش، قرار بود شب گذشته و پیش از تصمیم‌گیری امروز مجلس برای معاهده زیست‌محیطی پاریس، مستند «نردبان فریب» از شبکه مستند پخش شود. اما باز هم این مستند در لحظات آخر با فشار سازمان حفاظت محیط زیست متوقف شد، تا جریان نقد و اطلاع‌رسانی به جامعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی متوقف و به زمانی کم‌اثر موکول شود.

گرچه مقصودی، با انتشار ویدئوی کوتاه زیر، از عدم وجود اشکال کلی در این زمینه خبر داد و آن را در فضای رسانه طبیعی دانست، اما عدم انتشار این قسمت، فراز و فرودهای برنامه «ثریا» و فشارهایی را که طی یک سال گذشته بر برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران این برنامه وارد شده، دوباره برای مردم و صاحب‌نظران تداعی کرد. توضیحات محسن مقصودی را ببینید.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x