[ad_1]

گوشت مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص افزایش قیمت مرغ، گفت: کسانی که در بخش تولید فعالیت دارند باید تولید خود را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محمدعلی اسفنانی در ارتباط تلفنی با برنامه پیام و پیامک که چهارشنبه شب(۱۲ دی) از شبکه خبر سیما پخش شد، در خصوص افزایش قیمت در بازار مرغ اظهار کرد: قیمتی که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تعیین کرده، اعلام شد و اصرار بر این بود که قیمت زیر ۱۰ هزار تومان باشد تا به مردم در خصوص تهیه مرغ فشار وارد نشود.
وی افزود: تولیدکنندگان پرنده و ماهی اعلام کردند که قیمتی که سازمان حمایت اعلام کرده برای آن‌ها به‌صرفه نیست و علاوه‌بر آن اتحادیه مرغ گوشتی هم اعلام کرد که قیمت تمام‌شده‌ای که برای آن‌ها در خصوص فروش به‌صرفه باشد ۱۲ هزار ۵۰۰ تومان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف‌نظری که بین این دو بخش وجود دارد، سازمان حمایت تمام مولفه‌هایی که در تعیین قیمت موثر است را، در نظر می‌گیرد و قیمت را اعلام می‌کند و مبنای قانونی ما قیمتی است که سازمان حمایت اعلام خواهد کرد.
اسفنانی در پاسخ به این سوال که چاره حل این مساله چیست، اظهار کرد: باید کسانی که در بخش تولید فعالیت دارند مقدار تولید خود را افزایش دهند. متاسفانه وقتی تولید به هر دلیلی کاهش می‌یابد و تقاضا بیشتر است، شاهد افزایش قیمت هستیم.
وی در خصوص وظیفه سازمان تعزیرات گفت: قسمتی که مربوط به سازمان تعزیرات می‌شود برخورد با گران‌فروشی است که در صورتی که گزارشی به ما اعلام شود، با آن برخورد می‌کنیم. همچنین گشت‌های سازمان نیز هر جا با این موارد مواجه شوند، برخورد می‌کنند.
انتهای پیام

بیشتر بخوانید :  راه مبارزه با فرار مالیاتی لکترونیکی کردن فرآیندهاست

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها