[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، غلامرضا حسن‌پور در حاشیه افتتاح جشنواره کالاهای ایرانی از سوی اتاق اصناف در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از کالای ایرانی امروز به یک ضرورت در اقتصاد ایران تبدیل شده است؛ اما باید توجه داشت که اکنون کشور نیاز به غیورمردانی دارد که بازار را حمایت کنند؛ این در حالی است که همانطور که شهدای حرم امنیت را برای ما به دست آورده‌اند، بازار را نیز باید جوانان متدین در دست گیرند.

دبیر قرارگاه حمایت از کالاهای ایرانی افزود: قرارگاه حمایت از کالای ایرانی در سازمان بسیج کشور، برای حمایت از تولید کالاهای ایرانی ایجاد شده است؛ این در حالی است که هم اکنون باید امنیت بازار را با کمک جوانان متدین به دست آوریم و آنها بتوانند بازار را در اختیار خود گیرند و حمایت کنند. 

وی تصریح کرد: بسیجی فردی است که منافع ملی کشور را در اولویت امور خود قرار می‌دهد، حال فرق ندارد که از چه قومیتی بوده و یا چه قیافه‌ای داشته باشد؛ البته اکنون فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی و در فروشگاه‌های اینترنتی که به دست همین جوانان ایجاد شده، شرایط مناسبی را فراهم آورده که باید همه دغدغه‌مندان کشور در این زمینه آنها را یاری رسانند.

حسن‌پور تصریح کرد: ما نیز باید فضایی ایجاد کنیم تا کالاهای ایرانی در آن معرفی شوند؛ به همین منظور کارگروه‌هایی برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم در آنجا تولید کنندگان ایرانی را دور هم جمع کنیم و حتی مشاغل خانگی نیز در این فضا ورود کنند؛ در این میان، هر جوانی که طرح یا ایده‌ای داشته باشد می‌تواند آن را در این کارگروه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید :  جایگاه ایران در شاخص عملکرد رقابت صنعتی

رئیس بسیج اصناف و بازرگانان اظهار داشت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی کشور باید به موضوع صادرات بیشتر از پیش اهمیت داده شود و افسران اقتصادی کشور باید در این زمینه ورود کنند.

همچنین محمد جعفر بیگی، مدیر برگزاری این نمایشگاه نیز اظهار داشت: نمایشگاه جهیزیه ایرانی از هفدهم تا بیست و یکم دیماه در مصلی تهران در حال برگزاری است و در آن، کالاهای ۱۰۰ درصد ایرانی عرضه می‌شود؛ این در حالی است که بسیاری از کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند دارای تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی هستند و برخی کالاها براساس قراردادی که با یک بانک عامل منعقد شده است به صورت اقساط ۳۶ ماهه تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون پیش‌پرداخت عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، حمایت از کالای ایرانی و جهاد اقتصادی در مقابله با نیرنگ‌های دشمنان ایران اسلامی، تصمیم به برپایی این نمایشگاه گرفتیم و امیدواریم با استقبال پرشور جوانان مواجه شویم.

وی افزود: یکی از راهکار های اقتصادی برای کمک به ازدواج آسان ، عرضه مستقیم اجناس و لوازم زندگی برای جوانان و مخاطبین است که در این راستا ، بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی و خدماتی با محصولات ایرانی و قیمت بسیار مناسب در این نمایشگاه، به عرضه تولیدات و خدمات خود می پردازند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها