پیگیری برای راه‌اندازی کنسرسیوم صادراتی در لرستان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح‌ورزی صبح شنبه در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: برای برطرف کردن بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه‌ اقتصاد لرستان راهی جز تشکیل کنسرسیوم صادراتی نداریم.

وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی لرستان مطالعات امکان‌سنجی تشکیل این کنسرسیوم را انجام داده و گزارش جامعی نیز در این زمینه آماده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با تاکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کنسرسیوم و به دست آوردن سهمی از بازار عراق، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شعبه اتاق مشترک ایران و عراق در اتاق لرستان هستیم.

سلاحورزی ادامه داد: ایران یک خط اعتباری برای کشورهایی چون عراق، سوریه و… ایجاد کرده که شرط برقراری آن استفاده از محصولات ایرانی است.

وی بیان داشت: ما هم باید تلاش کنیم در راستای مزیت‌های استان، به دنبال سهمی برای لرستان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: به هر حال هم برای ۸۰۰ هزار تن مازاد محصولات کشاورزی لرستان هم مزیت‌هایی که در حیطه‌ سنگ و معادن داریم، باید به نحوی برای صادرات مطلوب آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم که در همین زمینه تشکیل کنسرسیوم بزرگ صادراتی می‌تواند راهگشا باشد.

سلاح ورزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف استان در برقراری ارتباط با نمایندگان موثر مجلس عنوان داشت: رایزنی‌های جداگانه‌ای با رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنعتی و بودجه‌ مجلس انجام داده‌ایم تا اوایل تابستان در لرستان میزبان آن‌ها باشیم و از نزدیک مزیت‌ها و مشکلات اقتصادی استان را رصد کنند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x