پیمان‌های پولی عامل خنثی سازی تحریم اقتصادی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

سیدکاظم دلخوش گفت: پیمان‌های دو یا چند جانبه پولی در خنثی سازی محدودیت‌ها و تحریم‌های اقتصادی نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

گروه اقتصادکلان روابط عمومی گروه تجاری ققنوس : به گفته دلخوش ، کشورها راهکارهای گوناگونی برای جلوگیری از شکل گیری مشکلات پولی در مسیر تجارت خارجی تدارک دیده اند که یکی از این راهکارها پیمان دو یا چند جانبه پولی است.

وی اظهارداشت: اجرای این سیاست در شرایط نوسان شدید ارزی می تواند به تجارت بین کشورها مصونیت بخشد و همینطور در شرایط تهدید و تحریم تجاری اثر این مهم مباحث را خنثی کند.

نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم گفت: خوشبختانه درخصوص بحث پیمان های پولی مذاکراتی با برخی از کشورهای منطقه منجمله روسیه و ترکیه انجام شده است.

وی افزود: انعقاد پیمان های پولی در بین کشورهای منطقه یک ضرورت است چرا که علاوه بر افت و خیزهای شدید ارزی برخی ممالک دارای پول جهان روا مانند آمریکا از این فرصت علیه دیگر کشورها به بهانه های مختلف استفاده و با اعمال تهدید تحریم اختلال جدی در روند تجارت خارجی آنان ایجاد می کنند. 

دلخوش تصریح کرد: ایران هم اکنون در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و شرایط سخت تحریمی بسر می برد که ایجاد پیمان های دوجانبه پولی در چنین وضعیتی ازجمله سیاست های ضروری برای تسهیل تجارت خارجی است.

رادیو اقتصاد 

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x