[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– سپیده قاسمی؛ برومند چهارآیین در گفت و گو با روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبا بیان اینکه تعداد مرغدارانی که دیگر تمایل جوجه ریزی و ادامه فعالیت ندارند در حال افزایش است، اظهار کرد: برخورد تعزیراتی با مرغداران بر سایر ریسک‌های تولید مانند: خطر شیوع بیماری و تلفات، گرانی نهاده‌های دامی و مشکلات تامین دارو و واکسن افزوده شده و هر روز شاهد تردید بیشتر مرغداران برای ادامه تولید هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه فشار بر تولیدکنندگان کاهش تولید خواهد بود، افزود: افزایش قیمت نتیجه اجتناب ناپذیر کمبود تولید و عرضه خواهد بود، امری که بی شک به زیان مصرف کننده تمام می‌شود.

به گفته چهارآیین، ابلاغ قیمت دستوری ۶۳۵۰ تومان برای خرید هر کیلوگرم مرغ درب مرغداری با واقعیت‌های تولید منطبق نیست و سبب خروج تعداد بیشتر تولید کنندگان از چرخه تولید خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران ایران اظهار کرد: اگر به هشدار اتحادیه درباره نتایج منفی تعیین دستوری قیمت توجه شود قیمت مرغ در روزهای پایانی سال حدود ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان باقی می‌ماند، اما اگر این هشدارها مانند گذشته جدی گرفته نشود قیمت مرغ از حدود معقول و مورد انتظار خارج خواهد شد که به سود هیچ یک از ذینفعان نیست.

چهارآیین تنها راهکار کنترل قیمت مرغ را واگذاری مدیریت صفر تا صد زنجیره تولید از جمله موضوع قیمت گذاری قیمت تمام شده گوشت مرغ در ذیل سیاست‌های کلان دولت به اتحادیه ی سراسری به عنوان مرجع تخصصی دانست.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها