پیشرفت های ایران در صنعت ساخت ترانس به نمایش در می آید- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ترانسفورماتور در تهران و با حضور مدیران صنعت برق و شرکت توانیر،  پیشرفت های ایران در صنعت ترانسفورماتور به نمایش در می آید.

دراین کنفرانس که مهمترین اتفاق سالانه کشور در صنعت ترانسفورماتور به شمار می رود و در جهت انتقال تجربیات و کسب دانش روز برگزار می شود، سید زمان حسینی معاون انتقال توانیر در خصوص آخرین وضعیت ناوگان ترانسفورماتوری صنعت برق به ویژه در بخش انتقال و فوق توزیع سخن خواهد گفت.

در این کنفرانس که در سال جاری با حضور سازندگان داخلی و دو شرکت آلمانی برگزار می شود، با تلاش برای کیفی سازی،  بهترین مقالات در کمترین تعداد انتخاب و ارائه خواهد شد.

براین اساس امسال در این کنفرانس قرار است ۱۶ مقاله داخلی و ۸ مقاله خارجی ارائه شود که چکیده تجربیات و دانش روزی است که هم اکنون در صنعت ترانسفورماتور دنیا در حال بررسی است.

این مقالات در محورهای طراحی و تولید، تست، نصب  و بهره برداری، حمل و نقل، تجهیزات حفاظتی، مدیریت عمر ترانسفورماتور، تعمیرات و  تجهیزات جانبی ارائه خواهند شد.

براساس این گزارش، پنجمین دوره کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور امسال از ۹ الی ۱۰ بهمن ماه جاری  در مجموعه فرهنگی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x