[ad_1]

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران پویا؛ خسرو فرحی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه به‌عنوان کارگزار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای انجام خدمات شعبه‌ای حسابهای دولتی تعیین شدیم، اظهار کرد: در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر در بند «ب» ماده ۱۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و بند «الف» قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور مبنی بر انتقال حسابهای دولتی به بانک مرکزی، پست بانک‌ایران به‌عنوان کارگزار این بانک برای ارائه خدمات شعبه‌ای به دستگاه‌های دولتی تعیین و دستورالعمل مربوطه به امضای طرفین رسید.

وی افزود: براساس ضوابط و مقررات مفاد قانونی اشاره شده، حسابهای بانکی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمانها، نهادها، شرکتها، مؤسسات و سایر بخشهای دولتی و عمومی که بودجه آنها از طریق دولت تأمین می‌شود در بانک مرکزی متمرکز شده و در همین راستا، پست بانک عملیات بانکی حسابهای مربوطه را به بانکهای کارگزار واگذار می‌کند.

فرحی تصریح کرد: پست‌بانک ایران نیز به‌عنوان یکی از کارگزاران بانک مرکزی مجاز به انجام عملیات بانکی شعبه‌ای برای حسابهای مذکور تعیین شده و بر این اساس دستگاه‌های دولتی می‌توانند از طریق شعب این بانک عملیات بانکی مربوطه را انجام دهند.

وی گفت: خدمات شعبه‌ای شامل تأمین وجوه نقد، پرداخت قبوض، دستور پرداخت پایا و ساتنا، پرداخت پاداش، بیمه و کسورات قانونی و حقوق کارکنان قراردادی، صدور چک بانکی، صدور هدیه کارت و سایر مواردی که کارگروه مربوطه تعیین می‌کند از طریق شعب این بانک در سراسر کشور ارائه می‌شود.

در حال حاضر بانکهای ملی، سپه، مسکن، کشاورزی و پست‌بانک‌ایران به‌عنوان کارگزاران بانک مرکزی برای انجام خدمات شعبه‌ای تعیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید :  کشف ۵هزار لیتر پیش‌ساز مواد مخدر توسط گمرک

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها