[ad_1]

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مدد جویان کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در مراسم آغاز واگذاری ۵۰۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۰۲ هزار فقره وام اشتغال به مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این میزان امسال به بالای ۲۱۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال نیز بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان پرداخت کنیم.

او ادامه داد: در کمیته امداد عزم راسخ ما برای اشتغال و خوداتکایی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی افزود: ما در کمیته امداد پرداخت وام‌های غیر قرض‌الحسنه را به افراد تحت پوشش ممنوع کرده‌ایم به گونه‌ای که تمام تسهیلات پرداختی به مددجویان قرض‌الحسنه است.

فتاح ادامه داد: قرارداد واگذاری ۵۰۰۰ دستگاه وانت به مددجویان حدودیک ماه پیش بین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت زامیاد امضا شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ۵۰ میلیارد تومان آورده در این طرح داشته است، خاطرنشان کرد: سهم صندوق کارآفرینی امید نیز در این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

فتاح ادامه داد: در این طرح کمیته امداد به دنبال اجرای طرحی بود که هم به اشتغال، هم به تولید داخلی کمک کند به گونه‌ای که تمام ۵ هزار دستگاه وانت تحویلی به روستاها رفته و هیچ کدام در شهر تردد نخواهند کرد.

او ادامه داد: قرار شده ۵۰۰۰ خانوده‌ای که وانت‌ها را دریافت می‌کنند با بهره‌گیری از عواید و درآمد آن از پوشش کمیته امداد خارج شده و خودشان کارآفرین شوند.

بیشتر بخوانید :  نظر جالب مردم در مورد کارگران مهاجر

وی افزود: به ازای هر وانت تحویلی به مددجویان حداقل دو شغل ایجاد خواهد شد که بیانگر ایجاد ۱۰ هزار شغل مستقیم ناشی از اجرای این طرح است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران پرتغالاتاق بازرگانی گیلانبیت کوین در آمریکاپست اکسپرس شیرازتاریخچه حمل ونقل دریایی در ایرانتجهیزات اکتیو و پسیو شبکه چیست؟ترخیص خودرو بوشهرترخیص کالا از گمرک پستترخیص مهر کالاچگونگی واردات تجهیزات پزشکیحمل بار فرودگاهحمل و نقل بین المللی ره انجامحمل و نقل کرمانشاهخرید ابزار صحافیخرید ابزار گاراژیخرید ابزار وبلاگخرید اینترنت 8 مگخرید اینترنتی پوشاک از چینخرید اینترنتی چوب بامبوخرید اینترنتی روغن زالوخرید اینترنتی طراحی ناخنخرید اینترنتی مشروبات الکلیخرید اینترنتی یخچال فریزرخرید فروش دلار پالتیخرید و فروش تجهیزات عکاسیخرید و فروش دلار ویرتاپیراهنمای خرید از ایبیرهگیری مرسوله پستی مازندرانرهگیری مرسوله پیشتاز صفحه جستجوسایت آمازون اماراتسایت ایبوکینگشرکت خدمات بار هوایی آسمان ترابرصرافی چینصرافی خیابان مطهریضوابط تاسیس شرکت حمل و نقل کالافروش تجهیزات ضد انفجارفروش خط تولید تزریق پلاستیکفروش خط تولید مواد غذایفروش دلار سنگاپورفریت بار با ترکیشقیمت ترخیص خودروكارگو فرودگاه امام خمينيگمرک غرب تهرانگمرک قممستر کارت ایرانمستر کارت مجازی رایگانواردات پوشاك از چينواردات جوراب از چینواردات لوستر از چینوکالتنامه ترخیص کالا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها