پرداخت حقوق به هیات مدیره طبق قانون است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: روابط عمومی بانک رفاه در خصوص خبری با عنوان “”دستگاه های نظارتی و دولتی پاسخگو باشند/۳ مدیر ارشد (بانک رفاه) ۱ میلیارد تومان حقوق و مزایا خالص گرفتند” توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در توضیحات بانک رفاه آمده است:  طبق قانون در پایان هر سال معادل یکماه حقوق هر فرد تحت عنوان پاداش پایان خدمت ، محاسبه و بدون پرداخت به فرد و صرفاً در حسابهای مربوطه ( حساب ذخیره پاداش ) منعکس می شود تا در زمان بازنشستگی به فرد پرداخت شود. بدیهی است مبلغ پاداش پایان خدمت، مادامی که فرد در حال خدمت است، پرداخت نخواهد شد و درج آن در صورت های مالی تحت عنوان هزینه های هر فرد برای ارتباط با فرد مستخدم بوده و به دلیل انباشته شدن مبلغ هر سال، میزان آن بر اساس سابقه متفاوت است.
 پرداخت حقوق به هیات مدیره، مدیران و کارکنان این بانک کاملاً در راستا و منطبق با بخشنامه شماره ۶۴۷۴۴۴ مورخ ۱۱/۵/۱۳۹۵ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است. کما اینکه سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ضمن رسیدگی دقیق به صورت های مالی ( از جمله گزارش مربوط به حقوق و دستمزد هیات مدیره، مدیران و کارکنان ) با هیچ موردی مبنی بر تعدی یا انحراف از قانون و بخشنامه مزبور برخورد نکرده است و گزارش حسابرس و بازرس مستقل موید عدم هرگونه تخلف و انحرافی در این زمینه است و متعاقباً مجمع محترم بانک نیز به استناد گزارش مزبور، صورت های مالی بانک را تصویب کرده است .
حقوق منتشر شده بابت یکسال و بصورت ناخالص بوده است، بدیهی است دریافتی نامبردگان پس از کسر بیمه و مالیات ( کسورات قانونی )  انجام شده است .
گفتنی است تمامی مسئولان و کارکنان این بانک در همه تصمیمات و اقدامات خود تابع قانون و مقررات حاکم بوده و انتشار اخبار مبهم و غیر واقع که عمدتاً با هدف ایجاد تشویش اذهان عمومی و جو بی اعتمادی انجام می پذیرد، خللی در روند خدمات رسانی کارکنان و مدیران خدوم بانک رفاه کارگران که به استناد گزارش های متعدد در همه سال های اخیر در شمار سازمان های با سلامت اداری شناخته می شود، ایجاد نخواهد کرد. 

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x