پذیرش گواهی استاندارد ایران در بیش از ۱۰۰ کشور

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی استاندارد، نیره پیروزبخت گفت: در اوزان و مقیاس‌ها گواهی نامه این سازمان در بیش از ۱۰۰ کشور قابل قبول است.

وی افزود: برای توسعه فرهنگ استاندارد به هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز علمی کشور نیاز داریم.

رئیس سازمان ملی استاندارد به عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع مختلف بین المللی اشاره و اظهار کرد: این سازمان در میان ۱۶۳ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ISO) در هیئت مدیره فنی، رتبه ۲۳ و در شورای ایزو رتبه ۲۷ را دارد.

پیروزبخت عضویت در مجامع اعتباردهی بین المللی را از دستاوردهای مهم سازمان ملی استاندارد خواند و تصریح کرد: عضویت در هیئت مدیره موسسه استانداردسازی و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (سمیک) و ورود یکی از نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران در هیئت مدیره فنی سازمان بین المللی استاندارد هم از دستاوردهای بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x