پدیدار شدن نشانه های مشکلات در اقتصاد آمریکا – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، نیویورک تایمز طی گزارشی از وضعیت اقتصاد آمریکا نوشت: بازار سهام آمریکا الان به ما نشان می دهد چه چیزی درست بوده ولی خیلی ها توجه نمی کنند . اقتصاد جوشان، نرخ پایین سود و سود فزاینده شرکت ها دیگر کارآمد نیستند و هرگز هم چندان کارآمد نبوده اند .
سود ها همچنان افزایش می یابند ولی دلیل اصلی آن کاهش هزینه ها، تکنولوژی های جدید و کاهش بازار کار است. سود ناشی از این کاهش ها و کارآمدی ها لزوما نشانه خوبی برای رشد اقتصادی یا رشد بازار سهام نیست .
وقایع مین استریت پیش روی ماست: تعداد فزاینده بسته شدن فروشگاه های خرده فروشی و رکود بازار املاک و مستغلات. فقط کافیست در خیابان های نیویورک قدم بزنید. در هر چند قدم فروشگاهی را می‌بینید که به اجاره گذاشته شده است .
طی چند سال گذشته شاهد افزایش خرید مشتریان بودیم. ولی دلیل آن اساسا اعتبارهای بانکی آسان، نرخ پایین سود و حراج ها و تخفیف های بی پایان است. هرچند روزهای اعتبار آسان و سودهای پایین برای مصرف‌کنندگان و بساز بفروش ها به پایان رسیده است . با افزایش نرخ سود و گسترش فعالیت مصرف‌کنندگان، احتمالا شاهد کند شدن و کاهش هزینه‌ها خواهیم بود .
مهمتر از همه، بازار کسب و کار در حال حاضر تاثیرات عوارض ترامپ و جنگ های تجاری را حس می‌کند. قیمت مواد خام اولیه و سایر کالاهای مورد نیاز تولیدکنندگان رو به افزایش است.
با نارضایتی سیاسی در داخل و خارج آمریکا، قطبی شدن واشنگتن، نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای و بی ثباتی وقایع در سراسر دنیا (مثل قتل خاشقجی)، مسلما بازار سهام آشفته می شود .
ما بدون شک نیاز به اصلاحات داریم که خیلی طول خواهد کشید.
نمی‌توان برای آن زمان تعیین کرد ولی با توجه به تاریخ و وقایع اخیر غیر قابل اجتناب است و الان می‌توانیم نشانه های آن را ببینیم .
انتهای پیام/

 

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x