[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از مهر، حمیدرضا دهقانی نیا اظهار داشت: با اقدامی که تیم های عملیات در برخورد با برندهای غیرمجاز داشتند، با کمترین برخورد بیشترین آورده را داشتیم.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با حدود ۴٠ مجتمع تجاری بزرگ در شهر تهران که بالغ بر ١١٠ واحد عرضه کننده پوشاک برند محرز قاچاق داشتند، برخورد شد.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد واحدها خودشان اقدام به جمع آوری پوشاک قاچاق کردند و مابقی را تیم عملیات جمع آوری کردند و به طور کلی این ۱۱۰ واحد پاکسازی شدند.

دهقانی نیا با بیان اینکه تاکید ما بر ادامه دار بودن برخورد با این قاچاق است، گفت: باید به صورت مداوم این نظارت ها وجود داشته باشد نه اینکه ضربتی وارد شویم و نقطه ای تمام شود؛ باید همواره هول و هراس در دل عرضه کنندگان اقلام قاچاق وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: مقاومت ها بسیار زیاد است؛ به عنوان مثال برخی از فرمانداران شهرستانها هستند که می گویند حیات و ممات ما به فروش جنس قاچاق بسته است و می گویند از پاساژهای ما بازرسی نکنید.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: رئیس سازمان صمت استان تهران نیز تماس گرفته بود و گفته بود به واحدها اخطار بدهید و ما اعلام کردیم که اخطارها را داده ایم.

دهقانی ادامه داد: روزی که ما برای عملیات رفتیم حجم تماس ها بسیار زیاد بود؛ اما ما کار خود را انجام دادیم و این اقدام هم به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید :  جزئیات نامه‌نگاری تشکل‌های پوشاک با وزیر کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی با بیان اینکه انتظار داریم خود متولیان ورود قوی تری داشته باشند، گفت: اگر متولیان امر خودشان اقدام کرده بودند کار به هماهنگی های ستاد نمی رسید. به عنوان نمونه اتاق اصناف واحد بازرسی دارد و ورود به موضوع برخورد با قاچاق جز وظایفشان است اما ورود نکرده اند و نمی دانیم دلیل این موضوع چیست. حال امیدواریم با هماهنگی های انجام شده، خودشان هم ورود کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: کمیته اطلاعات عملیات کارهای اطلاعاتی استانی را انجام می دهند و پوشش مرحله اول وسیع تر خواهد بود و تنها مختص به تهران نیست.

دهقانی نیا یادآور شد: کالاهای قاچاق محرز را با حکم جمع می کنیم و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل می دهیم.

اسامی برخی از مجتمع های شهر تهران که ۱۱۰ واحد متخلف عرضه کننده پوشاک قاچاق در آنها قرار داشتند، به شرح زیر است:




























۱مرکز خرید پالادیوم
۲مرکز خرید سانا
۳مرکز خرید روشا
۴مرکز خرید الماس ایران
۵مرکز خرید آرتمیس
۶مرکز خرید ارگ تجریش 
۷مرکز خرید مگامال
۸رویال مال
۹گالریا سنتر
۱۰مرکز خرید آرن
۱۱مرکز خرید بام لند
۱۲مرکز خرید تندیس
۱۳مرکز خرید تیراژه
۱۴مجتمع تجاری فرهنگی کورش
۱۵مرکز خرید میلاد نور
۱۶مرکز خرید لیدوما
۱۷مرکز خرید قائم
۱۸سام سنتر
۱۹پریس سنتر
۲۰مرکز خرید مدرن الهیه
۲۱مرکز تجاری ایران زمین
۲۲مجتمع نگین ظفر
۲۳مرکز خرید پلاتین
۲۴مرکز خرید پاسداران
۲۵مهستان

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها